
استاندار کرمان: انتخاب مدیران غیربومی و غیرمتخصص در شرکتهای معدنی استان فاقد توجیه است
استاندار کرمان در نشست مرکز خدمات سرمایهگذاری استان که با حضور معاون پارلمانی وزیر اقتصاد برگزار شد، گفت: هیچ توجیهی ندارد که جمع زیادی از مدیران معدنی و اعضای هیات مدیره شرکتهای بزرگ معدنی استان را از نیروهای بعضا غیرمتخصص غیربومی انتخاب کنیم.

به گزارش پیام میهن خبر؛محمدعلی طالبی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کرمان پس از دوران جنگ، به دلیل آسیبدیدگی کمتر نسبت به برخی مناطق، مسئولیت و رسالت سنگینی در حمایت از کشور بر عهده دارد.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/173400
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


مهاجرانی: افزایش رقم کالابرگ در حال بررسی است

انتخابات شوراها حداکثر دو ماه پس از پایان جنگ برگزار میشود

بر فراز دکلها، در دل خطر؛ قدردانی از مردان بیادعای پایداری برق کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان اعلام کرد: موافقت با راهاندازی شهرک صنعتی کاشی و سرامیک انار جهت توسعه اقتصادی و جذب سرمایهگذاری
