
روایت یک افتخار بزرگ؛ کرمان، صدرنشین دقت در بازار برق کشور
شرکت برق منطقهای کرمان در ارزیابی عملکرد پیشبینی نیاز مصرف شرکتهای برق منطقهای کشور در اردیبهشتماه ۱۴۰۵، با ثبت بهترین عملکرد، موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقهای کرمان، بر اساس اعلام رئیس هیأتمدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، پیشبینی نیاز مصرف شرکتهای خریدار، مبنای برنامهریزی آرایش تولید و بازار برق کشور قرار میگیرد و هرگونه خطا در این حوزه میتواند منجر به افزایش هزینههای بازار برق شود.
در ارزیابی انجامشده از عملکرد شرکتهای برق منطقهای در اردیبهشتماه سال ۱۴۰۵، شرکت برق منطقهای کرمان در میان ۱۶ شرکت برق منطقهای کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
در لوح تقدیر ارسالی از سوی اردشیر مذکوری، رئیس هیأتمدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، ضمن اشاره به عملکرد مطلوب شرکت برق منطقهای کرمان، از دقت نظر، تلاش و عملکرد کارشناسان و مدیران این شرکت در تحقق این دستاورد قدردانی شده است.
این موفقیت نشاندهنده ارتقای کیفیت تحلیل و برنامهریزی در حوزه مدیریت مصرف و نقش مؤثر شرکت برق منطقهای کرمان در افزایش بهرهوری و کاهش هزینههای بازار برق کشور است.
در ارزیابی انجامشده از عملکرد شرکتهای برق منطقهای در اردیبهشتماه سال ۱۴۰۵، شرکت برق منطقهای کرمان در میان ۱۶ شرکت برق منطقهای کشور، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
در لوح تقدیر ارسالی از سوی اردشیر مذکوری، رئیس هیأتمدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، ضمن اشاره به عملکرد مطلوب شرکت برق منطقهای کرمان، از دقت نظر، تلاش و عملکرد کارشناسان و مدیران این شرکت در تحقق این دستاورد قدردانی شده است.
این موفقیت نشاندهنده ارتقای کیفیت تحلیل و برنامهریزی در حوزه مدیریت مصرف و نقش مؤثر شرکت برق منطقهای کرمان در افزایش بهرهوری و کاهش هزینههای بازار برق کشور است.
برچسب ها : برق
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/186667
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


به دنبال حمایت تیم ملی فوتبال ایران؛ فعالیت ادارات کرمان در روز شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می شود

یک دعوت، یک قرار؛ مدیر روابطعمومی برق منطقه ای از اهالی کرمان خواست دمای آسایش را روی ۲۵ درجه تنظیم کنند

عزم جدی نوسازی مدارس کرمان برای رفع موانع عمرانی در مناطق ششگانه

پیام مدیرعامل شرکت برق منطقهای کرمان به مناسبت هفته مدیریت مصرف
