
هشدار درباره حجامتهای خودسرانه در فصل بهار؛ وزارت بهداشت: حجامت باید زیر نظر پزشک انجام شود/حجامت برای همه مناسب نیست
معاون توسعه سلامت مرکز طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به تغییرات بدن در فصل بهار گفت این فصل زمان طبیعی دفع مواد زائد از بدن است و برخی روشهای پاکسازی مانند حجامت، در صورت تشخیص پزشک متخصص میتواند به تعادل و سلامت بدن کمک کند.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از وبدا؛ دکتر مهشید چایچی تأکید کرد حجامت برای همهی افراد مناسب نیست و انجام خودسرانه آن، بهویژه برای افراد مبتلا به برخی بیماریها یا مصرفکنندگان داروهای خاص، میتواند خطرناک باشد.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/178573
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


استاندار کرمان تاکید کرد؛ جریان زندگی به بافت تاریخی شهر کرمان بازگردد/ لزوم تشکیل شورای بافت تاریخی استان

معاون فرماندار خبر داد؛ میوهفروشیها و نانواییهای بدون مجوز در کرمان پلمب میشوند

قیمت شکر افزایش یافت

در سالهای اخیر انجام شد؛ خریداری و توزیع 50 دست تجهیزات تخصصی امداد و نجات در استان کرمان
