پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

استانداری کرمان اعلام کرد؛ تغییر ساعات کاری ادارات استان از ۱۵ اردیبهشت‌ماه/ دورکاری پنجشنبه‌ها ادامه دارد

استانداری کرمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ادارات استان کرمان از روز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تا اطلاع ثانوی، ساعت ۷ صبح الی ۱۳ فعال خواهند بود.

استانداری کرمان اعلام کرد؛ تغییر ساعات کاری ادارات استان از ۱۵ اردیبهشت‌ماه/ دورکاری پنجشنبه‌ها ادامه دارد
به گزارش پیام میهن خبر، این تصمیم در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق اتخاذ شده است.
دورکاری روزهای پنج‌شنبه (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و عملیاتی ارایه دهنده خدمات ضروری در حوزه های بهداشت و درمان، انرژی، امداد، ارتباطات، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری، آتش نشانی و ...) کماکان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی بوده و تابع قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های سلسله مراتب خود هستند.
 
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی