
استانداری کرمان اعلام کرد؛ تغییر ساعات کاری ادارات استان از ۱۵ اردیبهشتماه/ دورکاری پنجشنبهها ادامه دارد
استانداری کرمان با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: ادارات استان کرمان از روز سهشنبه ۱۵ اردیبهشتماه سالجاری تا اطلاع ثانوی، ساعت ۷ صبح الی ۱۳ فعال خواهند بود.

به گزارش پیام میهن خبر، این تصمیم در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق اتخاذ شده است.
دورکاری روزهای پنجشنبه (به استثنای دستگاههای خدماترسان و عملیاتی ارایه دهنده خدمات ضروری در حوزه های بهداشت و درمان، انرژی، امداد، ارتباطات، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری، آتش نشانی و ...) کماکان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی بوده و تابع قوانین و مقررات و دستورالعملهای سلسله مراتب خود هستند.
دورکاری روزهای پنجشنبه (به استثنای دستگاههای خدماترسان و عملیاتی ارایه دهنده خدمات ضروری در حوزه های بهداشت و درمان، انرژی، امداد، ارتباطات، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری، آتش نشانی و ...) کماکان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی بوده و تابع قوانین و مقررات و دستورالعملهای سلسله مراتب خود هستند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/178438
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


یک پروژه دیگر در کرمان افتتاح شد؛ مجتمع تعمیرگاهی شهرداری به بهرهبرداری رسید

توافقنامه جدید بیمه سلامت؛ راهی برای خدمات بهتر و هزینههای کمتر در کرمان

بازرسی کرمان: انتقال حسابها آغاز شده اما با موانع جدی روبرو هستیم/ کرمان؛ استانی ثروتمند اما فقیر!

راور؛ قطب جدید سرمایهگذاری صنعتی با پایینترین هزینه زمین در کشور
