
بر مدار کار و پایداری؛ آیین گرامیداشت «روز جهانی کارگر» در شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
مراسم گرامیداشت «روز جهانی کارگر» با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و اعضای شورای کارگری و کارگران نمونه مجتمعهای چهارگانه شرکت در شهر سرچشمه برگزار شد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از پایگاه خبری مسپرس، در این آیین که با حضور دکتر طالبی استاندار کرمان و مهندس انارکی محمدی نماینده مجلس همراه بود، از کارگران نمونه مجتمعهای مس سرچشمه، شهربابک، سونگون و درآلو تقدیر شد.
نمایندگان شورای کارگری مجتمعها در این آیین، به بیان دیدگاهها و دغدغههای خود پرداختند.
رونمایی پوستر فراخوان «کارخوانی»، طرح گردآوری روایتهای کارگران صنعت مس ایران، از دیگر بخشهای این آیین بود.
همچنین، در این آیین به پاس همراهی و همدلی با جامعه کارگری، از دکتر سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی مس، توسط نمایندگان کارگری تقدیر شد.
نمایندگان شورای کارگری مجتمعها در این آیین، به بیان دیدگاهها و دغدغههای خود پرداختند.
رونمایی پوستر فراخوان «کارخوانی»، طرح گردآوری روایتهای کارگران صنعت مس ایران، از دیگر بخشهای این آیین بود.
همچنین، در این آیین به پاس همراهی و همدلی با جامعه کارگری، از دکتر سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی مس، توسط نمایندگان کارگری تقدیر شد.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/176329
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


استاندار کرمان: نقش شرکت ملی مس در توسعه استان و اقتصاد کشور مشهود است

اختلال اینترنت، صادرات زعفران را کاهشی کرد/افغانستان سهم بازار را گرفت

رئیس انجمن روغن نباتی: قیمت روغن افزایش نداشته است/فروش بالاتر از نرخ مصوب گرانفروشی است

برگزاری اولین نشست پیگیری پروندههای کثیرالشاکی استان؛ از پیگیری شرکت خودرویی با ۳۰۰ شاکی تا انتقال مهمانشهر رفسنجان به مکان جدید
