پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

بر مدار کار و پایداری؛ آیین گرامیداشت «روز جهانی کارگر» در شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد

مراسم گرامیداشت «روز جهانی کارگر» با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و اعضای شورای کارگری و کارگران نمونه مجتمع‌های چهارگانه شرکت در شهر سرچشمه برگزار شد.

بر مدار کار و پایداری؛ آیین گرامیداشت «روز جهانی کارگر» در شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
به‌ گزارش پیام میهن خبر و به نقل از پایگاه خبری مس‌پرس، در این آیین که با حضور دکتر طالبی استاندار کرمان و مهندس انارکی محمدی نماینده مجلس همراه بود، از کارگران نمونه مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک، سونگون و درآلو تقدیر شد.
نمایندگان شورای کارگری مجتمع‌ها در این آیین، به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.
رونمایی پوستر فراخوان «کارخوانی»، طرح گردآوری ‌روایت‌های کارگران صنعت مس ایران، از دیگر بخش‌های این آیین بود.
همچنین، در این آیین به‌ پاس همراهی و همدلی با جامعه کارگری، از دکتر سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی مس، توسط نمایندگان کارگری تقدیر شد.
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی