
عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت راههای استان در رفسنجان آغاز شد
عملیات بهسازی روکش کریدور «شمال - جنوب و شمال جنوبشرق» با حضور مسئولان کشوری و استانی در رفسنجان آغاز شد.

️ به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان؛ آئین آغاز بهسازی و روکش کریدورهای شمال جنوب و جنوبشرق با حضور رضا اکبری معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور،محمدعلی طالبی استاندار کرمان، علی حاجیزاده مدیر کل و رئیس ظورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان کرمان، جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای شمال استان کرمان، امام جمعه و فرماندار رفسنجان و رؤسای ادارات برگزار شد.
️در این مراسم ۱۷۷ کیلومتر راه روستایی در مناطق شمالی استان با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان به بهرهبرداری رسید که اجرای این پروژهها نقش بسزایی در بهبود زیرساختهای حملونقل روستایی ایفا میکند و زمینهساز تسهیل دسترسی ساکنان روستاها به مراکز شهری، خدمات عمومی و بازارهای مصرف خواهد بود.
️در این مراسم استاندار کرمان از خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان تقدیر و تشکر کرد.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/176430
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


استاندار کرمان: نقش شرکت ملی مس در توسعه استان و اقتصاد کشور مشهود است

اختلال اینترنت، صادرات زعفران را کاهشی کرد/افغانستان سهم بازار را گرفت

رئیس انجمن روغن نباتی: قیمت روغن افزایش نداشته است/فروش بالاتر از نرخ مصوب گرانفروشی است

برگزاری اولین نشست پیگیری پروندههای کثیرالشاکی استان؛ از پیگیری شرکت خودرویی با ۳۰۰ شاکی تا انتقال مهمانشهر رفسنجان به مکان جدید
