
در بازدید از پست ۱۳۲ کیلوولت سیرجان تأکید شد: پایداری شبکه بدون مدیریت مصرف ممکن نیست
به مناسبت هفته مدیریت مصرف، گروههای بسیج و اعضای هیئت امنای مساجد از پست ۱۳۲ کیلوولت شهر سیرجان بازدید کردند؛ بازدیدی که در آن مسئول پستهای منطقه سیرجان با تشریح عملکرد و نحوه بهرهبرداری از پستهای برق، بر نقش مدیریت مصرف در حفظ پایداری شبکه تأکید کرد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی برق منطقهای استان کرمان؛ عتیقی با اشاره به تأثیر مدیریت مصرف برق بر کاهش بار ترانسفورماتورها و جلوگیری از خاموشیهای احتمالی و بروز حوادث در تأسیسات برق اظهار داشت: همراهی مردم در رعایت الگوی مصرف، نقش مؤثری در تداوم برقرسانی پایدار و عبور موفق از دوره اوج مصرف دارد.
مسئول پست های منطقه سیرجان همچنین از گروههای بسیج و هیئت امنای مساجد خواست با استفاده از ظرفیتهای مردمی و فرهنگی، در آگاهسازی شهروندان و ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق همکاری کنند و مردم را به مشارکت در مدیریت مصرف دعوت نمایند.
در این بازدید بر نقش مشارکت اجتماعی و همراهی عمومی در حفظ پایداری شبکه برق تأکید شد.
مسئول پست های منطقه سیرجان همچنین از گروههای بسیج و هیئت امنای مساجد خواست با استفاده از ظرفیتهای مردمی و فرهنگی، در آگاهسازی شهروندان و ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق همکاری کنند و مردم را به مشارکت در مدیریت مصرف دعوت نمایند.
در این بازدید بر نقش مشارکت اجتماعی و همراهی عمومی در حفظ پایداری شبکه برق تأکید شد.
برچسب ها : برق
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/186685
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


به دنبال حمایت تیم ملی فوتبال ایران؛ فعالیت ادارات کرمان در روز شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می شود

یک دعوت، یک قرار؛ مدیر روابطعمومی برق منطقه ای از اهالی کرمان خواست دمای آسایش را روی ۲۵ درجه تنظیم کنند

عزم جدی نوسازی مدارس کرمان برای رفع موانع عمرانی در مناطق ششگانه

پیام مدیرعامل شرکت برق منطقهای کرمان به مناسبت هفته مدیریت مصرف
