
اورژانس کرمان خبر داد؛ مسمومیت گروهی در چترود ۳۳ نفر را راهی بیمارستان کرد
اورژانس کرمان از مسمومیت گروهی در چترود با احتمال منشأ غذایی خبر داد و اعلام کرد که در جریان این حادثه ۳۳ نفر به اورژانس مراجعه کردند که ۲۴ نفر ترخیص شدهاند و ۹ نفر همچنان بستری هستند.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از علوم پزشکی کرمان، این بیماران که در بیمارستانهای پیامبراعظم(ص)، مهرگان و حضرت فاطمه(س) پذیرش شدند بین ۵ تا ۷۹ سال سن دارند و شامل ۱۴ زن، ۱۰ مرد و ۹ کودک هستند.
اورژانس کرمان با اعلام اینکه روند رسیدگی درمانی به این بیماران ادامه دارد، گفت که علت حادثه در حال بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
اورژانس کرمان با اعلام اینکه روند رسیدگی درمانی به این بیماران ادامه دارد، گفت که علت حادثه در حال بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/184433
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


موافقان استمرار محدودیت اینترنت زیر ۹ درصد هستند

صدور احکام جدید بازنشستگان تامیناجتماعی، از هفته آینده

مدیرکل میراثفرهنگی استان: ثبت جهانی بافت تاریخی کرمان با جدیت دنبال میشود

کرمان در مسیر تحول زیستمحیطی؛ رونمایی از نقشه راه مدیریت مدرن پسماند
