پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

اورژانس کرمان خبر داد؛ مسمومیت گروهی در چترود ۳۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

اورژانس کرمان از مسمومیت گروهی در چترود با احتمال منشأ غذایی خبر داد و اعلام کرد که در جریان این حادثه ۳۳ نفر به اورژانس مراجعه کردند که ۲۴ نفر ترخیص شده‌اند و ۹ نفر همچنان بستری هستند.

اورژانس کرمان خبر داد؛ مسمومیت گروهی در چترود ۳۳ نفر را راهی بیمارستان کرد
به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از علوم پزشکی کرمان، این بیماران که در بیمارستان‌های پیامبراعظم(ص)، مهرگان و حضرت فاطمه(س) پذیرش شدند بین ۵ تا ۷۹ سال سن دارند و شامل ۱۴ زن، ۱۰ مرد و ۹ کودک هستند.
اورژانس کرمان با اعلام این‌که روند رسیدگی درمانی به این بیماران ادامه دارد، گفت که علت حادثه در حال بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی