
استاندار کرمان: نقش شرکت ملی مس در توسعه استان و اقتصاد کشور مشهود است
استاندار کرمان با تأکید بر جایگاه شرکت ملی صنایع مس ایران، این شرکت را از عوامل مؤثر در توسعه ملی و استانی دانست.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از مس پرس؛ دکتر محمدعلی طالبی در آیین گرامیداشت «روز جهانی کارگر» در سرچشمه گفت: نقش شرکت ملی مس در پیشرفت و توسعه استان کرمان مشهود است و این مجموعه بیشترین سهم را در توسعه استان داشته؛ ضمن اینکه اثرگذاری آن در اقتصاد کشور نیز بر کسی پوشیده نیست.
وی با اشاره به رضایت نمایندگان کارگران از عملکرد مدیریت شرکت مس افزود: این همراهی و قدردانی، میتواند پشتوانهای برای ادامه مسیر مدیریت باشد.
وی با اشاره به رضایت نمایندگان کارگران از عملکرد مدیریت شرکت مس افزود: این همراهی و قدردانی، میتواند پشتوانهای برای ادامه مسیر مدیریت باشد.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/176426
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


استاندار کرمان: نقش شرکت ملی مس در توسعه استان و اقتصاد کشور مشهود است

اختلال اینترنت، صادرات زعفران را کاهشی کرد/افغانستان سهم بازار را گرفت

رئیس انجمن روغن نباتی: قیمت روغن افزایش نداشته است/فروش بالاتر از نرخ مصوب گرانفروشی است

برگزاری اولین نشست پیگیری پروندههای کثیرالشاکی استان؛ از پیگیری شرکت خودرویی با ۳۰۰ شاکی تا انتقال مهمانشهر رفسنجان به مکان جدید
