پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

تأکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌ها؛ کارت‌های آزاد سوخت محدود و ویژۀ مصرف اضطراری است

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت اعلام کرد استفاده چندباره از کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها، به‌ویژه توسط خودروهایی که کارت شخصی دارند اما از آن استفاده نمی‌کنند، غیرقانونی و موجب تضییع حقوق دیگران است.

تأکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌ها؛ کارت‌های آزاد سوخت محدود و ویژۀ مصرف اضطراری است
به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از ایرنا، رضا نواز گفت: کارت‌های آزاد تنها برای افراد فاقد کارت یا دارای مصرف مازاد و در شرایط اضطراری تعبیه شده‌اند، در حالی که کمتر از ۲۰ درصد خودروها واقعا به آن نیاز دارند.
او تأکید کرد: استفاده‌ی غیرمنطقی از کارت‌های آزاد باعث معطلی مردم و کاهش کارت‌های موجود می‌شود و توصیه کرد افراد فاقد کارت در ساعات غیرشلوغ مراجعه کنند.
 
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی