
تأکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاهها؛ کارتهای آزاد سوخت محدود و ویژۀ مصرف اضطراری است
سخنگوی صنف جایگاههای سوخت اعلام کرد استفاده چندباره از کارت سوخت آزاد جایگاهها، بهویژه توسط خودروهایی که کارت شخصی دارند اما از آن استفاده نمیکنند، غیرقانونی و موجب تضییع حقوق دیگران است.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از ایرنا، رضا نواز گفت: کارتهای آزاد تنها برای افراد فاقد کارت یا دارای مصرف مازاد و در شرایط اضطراری تعبیه شدهاند، در حالی که کمتر از ۲۰ درصد خودروها واقعا به آن نیاز دارند.
او تأکید کرد: استفادهی غیرمنطقی از کارتهای آزاد باعث معطلی مردم و کاهش کارتهای موجود میشود و توصیه کرد افراد فاقد کارت در ساعات غیرشلوغ مراجعه کنند.
او تأکید کرد: استفادهی غیرمنطقی از کارتهای آزاد باعث معطلی مردم و کاهش کارتهای موجود میشود و توصیه کرد افراد فاقد کارت در ساعات غیرشلوغ مراجعه کنند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/178994
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


استاندار کرمان تاکید کرد؛ جریان زندگی به بافت تاریخی شهر کرمان بازگردد/ لزوم تشکیل شورای بافت تاریخی استان

معاون فرماندار خبر داد؛ میوهفروشیها و نانواییهای بدون مجوز در کرمان پلمب میشوند

قیمت شکر افزایش یافت

در سالهای اخیر انجام شد؛ خریداری و توزیع 50 دست تجهیزات تخصصی امداد و نجات در استان کرمان
