
«بنای مهربانی» در کرمان تمدید شد؛ فرصتی برای همدلی بیشتر
مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: پویش بنای مهربانی تمدید شده است.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابطعمومی و اطلاعرسانی ادارهکل بهزیستی استان کرمان، علیرضا وحیدزاده با ابراز رضایت از روند برگزاری پویش «نذر مهربانی» گفت: این پویش امسال همانند سنوات گذشته همزمان با عید سعید قربان با هدف جذب کمکهای مردمی و تامین گوشت گرم برای جامعه هدف بهزیستی، آغازبه کار کرد و با توجه به استقبال خوب مردم بدستور رییس سازمان یهزیستی کشور تا ۲۵ تیرماه تمدید شد.
وی افزود: در همین راستا شماره کارت 6367957071946086 برای جذب کمکهای مردمی در نظر گرفته شده است.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: همچنین کد دستوری #144000*6655* به مظنور سهولت در واریز کمکها در پویش بنای مهربانی پیشبینی شده است.
وی ادامه داد: ادارات بهزیستی و مراکز تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان کرمان نیز آماده دریافت نذورات مردم مومن و نوعدوست استان کرمان می باشند.
مدیرکل بهزیستی در پایان از همکاری همراه اول و اپلیکیشنهای اوانو و ستاره یک در برگزاری این پویش تقدیر کرد.
وی افزود: در همین راستا شماره کارت 6367957071946086 برای جذب کمکهای مردمی در نظر گرفته شده است.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: همچنین کد دستوری #144000*6655* به مظنور سهولت در واریز کمکها در پویش بنای مهربانی پیشبینی شده است.
وی ادامه داد: ادارات بهزیستی و مراکز تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان کرمان نیز آماده دریافت نذورات مردم مومن و نوعدوست استان کرمان می باشند.
مدیرکل بهزیستی در پایان از همکاری همراه اول و اپلیکیشنهای اوانو و ستاره یک در برگزاری این پویش تقدیر کرد.
برچسب ها : «بنای مهربانی»
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/186472
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


بازرسی کرمان: انتقال حسابها آغاز شده اما با موانع جدی روبرو هستیم/ کرمان؛ استانی ثروتمند اما فقیر!

راور؛ قطب جدید سرمایهگذاری صنعتی با پایینترین هزینه زمین در کشور

رکابزنان کرمان؛ همرکاب با ما در پویش ۲۵ درجه برای عبور از پیک مصرف

گامی در جهت ساماندهی: تمرکز واحدهای ماشینآلات سنگین در شهرک شهدای اصناف کرمان
