پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

«بنای مهربانی» در کرمان تمدید شد؛ فرصتی برای همدلی بیشتر

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: پویش بنای مهربانی تمدید شده است.

«بنای مهربانی» در کرمان تمدید شد؛ فرصتی برای همدلی بیشتر
به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل بهزیستی استان کرمان، علیرضا وحیدزاده با ابراز رضایت از روند برگزاری پویش «نذر مهربانی» گفت: این پویش امسال همانند سنوات گذشته همزمان با عید سعید قربان با هدف جذب کمک‌های مردمی و تامین گوشت گرم برای جامعه هدف بهزیستی، آغازبه کار کرد و با توجه به استقبال خوب مردم بدستور رییس سازمان یهزیستی کشور تا ۲۵ تیرماه تمدید شد.
وی افزود: در همین راستا شماره کارت 6367957071946086 برای جذب کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: همچنین کد دستوری #144000*6655* به مظنور سهولت در واریز کمک‌ها در پویش بنای مهربانی پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: ادارات بهزیستی و مراکز تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان کرمان نیز آماده دریافت نذورات مردم مومن و نوعدوست استان کرمان می باشند.
مدیرکل بهزیستی در پایان از همکاری همراه اول و اپلیکیشن‌های اوانو و ستاره یک در برگزاری این پویش تقدیر کرد.
 
برچسب ها : «بنای مهربانی»

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی