پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

شبکه بهداشت بردسیر: آب لوله‌کشی لاله‌زار سالم است/ شهروندان از آب قنات و رودخانه استفاده نکنند

شبکه بهداشت و درمان بردسیر اعلام کرد: بر اساس نتایج آزمایش‌های روزانه و پایش مستمر کیفیت آب توسط آزمایشگاه مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی کرمان، آب شرب شبکه لوله‌کشی شهر لاله‌زار سالم و برای آشامیدن و مصارف خوراکی کاملاً مناسب است.

شبکه بهداشت بردسیر: آب لوله‌کشی لاله‌زار سالم است/ شهروندان از آب قنات و رودخانه استفاده نکنند
به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛ 
در این اطلاعیه آمده است بررسی‌ها نشان می‌دهد آلودگی میکروبی در رودخانه‌ها، قنوات، چشمه‌ها و سایر آب‌های سطحی منطقه وجود دارد و مصرف آن‌ها می‌تواند موجب بروز بیماری‌های منتقله از آب و غذا و علائم گوارشی شود. بر این اساس از شهروندان و گردشگران خواسته شده از مصرف آب منابع سطحی برای آشامیدن، تهیه یخ، شست‌وشوی مواد غذایی و پخت‌وپز خودداری کنند.
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی