
شبکه بهداشت بردسیر: آب لولهکشی لالهزار سالم است/ شهروندان از آب قنات و رودخانه استفاده نکنند
شبکه بهداشت و درمان بردسیر اعلام کرد: بر اساس نتایج آزمایشهای روزانه و پایش مستمر کیفیت آب توسط آزمایشگاه مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی کرمان، آب شرب شبکه لولهکشی شهر لالهزار سالم و برای آشامیدن و مصارف خوراکی کاملاً مناسب است.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛
در این اطلاعیه آمده است بررسیها نشان میدهد آلودگی میکروبی در رودخانهها، قنوات، چشمهها و سایر آبهای سطحی منطقه وجود دارد و مصرف آنها میتواند موجب بروز بیماریهای منتقله از آب و غذا و علائم گوارشی شود. بر این اساس از شهروندان و گردشگران خواسته شده از مصرف آب منابع سطحی برای آشامیدن، تهیه یخ، شستوشوی مواد غذایی و پختوپز خودداری کنند.
در این اطلاعیه آمده است بررسیها نشان میدهد آلودگی میکروبی در رودخانهها، قنوات، چشمهها و سایر آبهای سطحی منطقه وجود دارد و مصرف آنها میتواند موجب بروز بیماریهای منتقله از آب و غذا و علائم گوارشی شود. بر این اساس از شهروندان و گردشگران خواسته شده از مصرف آب منابع سطحی برای آشامیدن، تهیه یخ، شستوشوی مواد غذایی و پختوپز خودداری کنند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/185139
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


پیوند کرمان و میاندوآب؛ میثاق دو دیار در امتداد مسیر مقاومت

با همت خیر گروه مالی گردشگری؛ مدرسه «کیمیای دانش ۴۲» در بردسیر کلنگ زنی شد

سازمان حمایت: افزایش قیمت مدیرانخودرو غیرقانونی است

با سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد تومان؛ خانه کودکان و نوجوانان پسرانه ۷ تا ۱۲ سال در بزنجان افتتاح شد
