
استاندار کرمان: برنامهریزی برای عملیاتی شدن طرح سوخت در کرمان از ابتدای تیرماه
استاندار کرمان گفت: طرح جدیدی را برای ساماندهی وضعیت سوخت در استان آماده کردهایم که تأییدیههای اولیه آن دریافت شده و تلاش ما این است که پس از تایید نهایی از اول تیرماه در استان اجرایی شود تا مشکلاتی که مردم اکنون با آن مواجه هستند، برطرف شود.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از ایسنا؛ محمدعلی طالبی با اشاره به برنامههای دو روز گذشته استان افزود: خبرهای خوبی برای مردم عزیز استان داریم. روز گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی به استان سفر و از راهها و زیرساختهای حملونقل در شهرستانهای مختلف بازدید کرد.
وی اظهار کرد: در این سفر ۲۵ کیلومتر از جاده «سیرجان _ قطروئیه» در شهرستان سیرجان که استان کرمان را به استان فارس متصل میکند، افتتاح و همچنین ۱۷ کیلومتر از باند دوم محور «کرمان _ بافت» به بهرهبرداری رسید.
استاندار کرمان اظهار کرد: با دستور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساختهای حملونقل کشور، علاوه بر تسریع در عملیات اجرایی قطعات باقیمانده محور کرمان _ بافت و محور راور ـ دیهوک، دو قطعه جدید نیز برای مناقصه آماده خواهد شد.
وی ادامه داد: تأمین اعتبار پروژههای دیگری که در سطح استان در دست اقدام هستند نیز پیگیری شد و در نشستی با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، زیرساختهای حملونقل مورد بحث و بررسی و برخی از موارد نیز تعیین تکلیف شد.
لزوم هوشمندسازی معادن به عنوان استان پیشرو
طالبی با بیان اینکه کرمان باید در هوشمندسازی معادن جزاستانهای پیشرو کشور باشد؛ گفت: نشستی برای هوشمندسازی معادن برگزار شد که اتفاقات خوبی در جهت افزایش راندمان معادن، افزایش تولید و کاهش برخی مسائل، مشکلات و چالشهای این بخش رقم خواهد خورد.
ثبت نام متقاضیان مسکن
وی در ادامه به برگزاری نشست شورای مسکن استان اشاره کرد و گفت: در این جلسه، وضعیت برخی از متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان تعیین تکلیف و مقرر شد در برخی مناطق که تأمین زمین انجام گرفته، ثبتنامهای جدید انجام شود.
استاندار کرمان با اشاره به رونمایی از سامانه فوریتهای اداری(فواد) اظهار کرد: اکنون این بستر فراهم شده که مردم و اربابرجوع ادارات، اگر از نحوه ارائه خدمات نارضایتی داشته باشند، بتوانند بهصورت مستقیم از طریق این سامانه شکایت خود را ثبت و آن را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: ویژگی سامانه آن است که در مدت کوتاهی باید نتیجه رسیدگی و گزارش لازم را به شهروندان ارائه کند.
طالبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح ساماندهی سوخت در استان گفت: این طرح در شورای تأمین استان و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به تصویب رسیده و برای بررسی به تهران ارسال شده است. تأییدیههای اولیه نیز دریافت شده و با تأیید نهایی، تلاش خواهیم کرد از ابتدای تیرماه آن را در استان اجرایی کنیم.
وی افزود: جزئیات این طرح پس از اعلام نظر نهایی و موافقت تهران، به اطلاع مردم عزیز استان خواهد رسید.
وی اظهار کرد: در این سفر ۲۵ کیلومتر از جاده «سیرجان _ قطروئیه» در شهرستان سیرجان که استان کرمان را به استان فارس متصل میکند، افتتاح و همچنین ۱۷ کیلومتر از باند دوم محور «کرمان _ بافت» به بهرهبرداری رسید.
استاندار کرمان اظهار کرد: با دستور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساختهای حملونقل کشور، علاوه بر تسریع در عملیات اجرایی قطعات باقیمانده محور کرمان _ بافت و محور راور ـ دیهوک، دو قطعه جدید نیز برای مناقصه آماده خواهد شد.
وی ادامه داد: تأمین اعتبار پروژههای دیگری که در سطح استان در دست اقدام هستند نیز پیگیری شد و در نشستی با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، زیرساختهای حملونقل مورد بحث و بررسی و برخی از موارد نیز تعیین تکلیف شد.
لزوم هوشمندسازی معادن به عنوان استان پیشرو
طالبی با بیان اینکه کرمان باید در هوشمندسازی معادن جزاستانهای پیشرو کشور باشد؛ گفت: نشستی برای هوشمندسازی معادن برگزار شد که اتفاقات خوبی در جهت افزایش راندمان معادن، افزایش تولید و کاهش برخی مسائل، مشکلات و چالشهای این بخش رقم خواهد خورد.
ثبت نام متقاضیان مسکن
وی در ادامه به برگزاری نشست شورای مسکن استان اشاره کرد و گفت: در این جلسه، وضعیت برخی از متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان تعیین تکلیف و مقرر شد در برخی مناطق که تأمین زمین انجام گرفته، ثبتنامهای جدید انجام شود.
استاندار کرمان با اشاره به رونمایی از سامانه فوریتهای اداری(فواد) اظهار کرد: اکنون این بستر فراهم شده که مردم و اربابرجوع ادارات، اگر از نحوه ارائه خدمات نارضایتی داشته باشند، بتوانند بهصورت مستقیم از طریق این سامانه شکایت خود را ثبت و آن را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: ویژگی سامانه آن است که در مدت کوتاهی باید نتیجه رسیدگی و گزارش لازم را به شهروندان ارائه کند.
طالبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح ساماندهی سوخت در استان گفت: این طرح در شورای تأمین استان و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به تصویب رسیده و برای بررسی به تهران ارسال شده است. تأییدیههای اولیه نیز دریافت شده و با تأیید نهایی، تلاش خواهیم کرد از ابتدای تیرماه آن را در استان اجرایی کنیم.
وی افزود: جزئیات این طرح پس از اعلام نظر نهایی و موافقت تهران، به اطلاع مردم عزیز استان خواهد رسید.
برچسب ها : سوخت
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/186328
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


توسعه شبکه آزادراهی استان کرمان در دستور کار؛ دو پروژه جدید در مرحله رایزنی با سرمایهگذاران

شورای مسکن استان مصوب کرد: تعیین سقف اجارهبها و آغاز ثبتنام نهضت ملی مسکن

پس از دو روز رقابت؛ ایران صدرنشین رقابتهای بینالمللی کشتی فرنگی در کرمان شد

شکوفایی گروه گلگهر در جایزه ملی تعالی سازمانی؛ تندیس سیمین برای نخستینبار به ویترین افتخارات شرکت پیوست
