پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان تاکید کرد: لزوم ارتقای سطح بهداشت در کشتارگاه‌های دام استان

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان بر ضرورت ارتقای سطح بهداشت و رعایت کامل ضوابط فنی و بهداشتی در کشتارگاه‌های دام استان تأکید کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان تاکید کرد: لزوم ارتقای سطح بهداشت در کشتارگاه‌های دام استان
به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، محمد خلیلی وند در حاشیه بازدید از کشتارگاه دام شهر کرمان، با اشاره به اهمیت نقش کشتارگاه‌ها در تأمین سلامت و امنیت غذایی جامعه اظهار داشت: رعایت استانداردهای بهداشتی و اجرای دقیق دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی در تمامی مراحل کشتار و فرآوری فرآورده‌های خام دامی، از الزامات اساسی برای حفظ سلامت مصرف‌کنندگان است.
وی افزود: نظارت مستمر بر عملکرد کشتارگاه‌ها، ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی، به‌روزرسانی تجهیزات و رفع نواقص موجود، نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات و تولید فرآورده‌های سالم و بهداشتی دارد.
خلیلی وند با تأکید بر اینکه سلامت فرآورده‌های خام دامی ارتباط مستقیمی با سلامت عمومی جامعه دارد، خاطرنشان کرد: دامپزشکی استان با بهره‌گیری از توان کارشناسان و مسئولان فنی بهداشتی، نظارت‌های لازم را به‌صورت مستمر در کشتارگاه‌های دام استان دنبال می‌کند.
تعامل بیشتر مدیران کشتارگاه ها با دامپزشکی
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان همچنین بر همکاری و تعامل مدیران کشتارگاه‌ها در اجرای الزامات بهداشتی تأکید کرد و خواستار توجه ویژه به بهبود فرآیندهای بهداشتی و فنی به منظور ارتقای سطح خدمات و تأمین هرچه بهتر امنیت غذایی شهروندان شد.
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی