
کارکنان ادارات بعد از ساعت ۱۳ اضافهکاری نمیگیرند
سخنگوی سازمان اداری و استخدامی گفت: کارکنان دولت موظف به ارائهی ۴۴ ساعت خدمت در هفته هستند؛ بنابراین، کسری ساعات موظفی باید در قالب دورکاری جبران شود.

به گزارش پیام میهن خبر، حسین رحمانیان افزود: به حضور کارکنان بعد از ساعت۱۳ اضافه کاری تعلق نمیگیرد. وسایل روشنایی و سرمایشی یک ساعت قبل از خاتمهی کار و در مناطق گرمسیری همزمان با پایان ساعت کاری خاموش شوند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/183682
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


استاندار کرمان: کرمان آغازگر تمدن/ هیچ بنای تاریخی نباید بلاتکلیف بماند

بنا به اعلام مدیر کل آموزش و پرورش؛ امتحانات مدارس استان کرمان غیرحضوری شد

نهضت سبز تعلیم در دیار کریمان؛ خداحافظی با مدارس کانکسی

هشدار آلودگی هوا برای شنبه در استان کرمان؛ شهروندان وضعیت فعالیت ادارات را پیگیری کنند
