پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

کارکنان ادارات بعد از ساعت ۱۳ اضافه‌کاری نمی‌گیرند

سخنگوی سازمان اداری و استخدامی گفت: کارکنان دولت موظف به ارائه‌ی ۴۴ ساعت خدمت در هفته هستند؛ بنابراین، کسری ساعات موظفی باید در قالب دورکاری جبران شود.

کارکنان ادارات بعد از ساعت ۱۳ اضافه‌کاری نمی‌گیرند
به گزارش پیام میهن خبر، حسین رحمانیان افزود: به حضور کارکنان بعد از ساعت۱۳ اضافه کاری تعلق نمی‌گیرد. وسایل روشنایی و سرمایشی یک ساعت قبل از خاتمه‌ی کار و در مناطق گرمسیری همزمان با پایان ساعت کاری خاموش شوند.
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی