
سقف برداشت از دستگاههای خودپرداز افزایش یافت
با توجه به چاپ و توزیع قطعات ایرانچک ۵ میلیون ریالی در شبکهی بانکی، از تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ سقف برداشت وجه نقد از دستگاههای خودپرداز مبلغ ۵ میلیون ریال به ازای هر کارت در شبانهروز تعیین شده است.

به گزارش پیام میهن خبر؛ مقرر شده بانکها تمهیدات لازم را بهگونهای فراهم کنند که حداقل ۵۰ درصد از کاستهای دستگاههای خودپرداز به ایرانچکهای ۵ میلیون ریالی اختصاص یابد.
بانکها موظف شدهاند.
اقدامات لازم را برای اعمال سقف یادشده در سامانهها و زیرساختهای فنی ذیربط از تاریخ اعلامشده انجام دهند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/171775
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


مهاجرانی: افزایش رقم کالابرگ در حال بررسی است

انتخابات شوراها حداکثر دو ماه پس از پایان جنگ برگزار میشود

بر فراز دکلها، در دل خطر؛ قدردانی از مردان بیادعای پایداری برق کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان اعلام کرد: موافقت با راهاندازی شهرک صنعتی کاشی و سرامیک انار جهت توسعه اقتصادی و جذب سرمایهگذاری
