
بنا به اعلام مدیر کل آموزش و پرورش؛ امتحانات مدارس استان کرمان غیرحضوری شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری امتحانات مدارس استان به صورت غیرحضوری خبر داد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمدرضا فرحبخش با اعلام این خبر گفت: علیرغم آمادگی کامل زیرساختی و برنامهریزی دقیق برای میزبانی از فرزندان عزیزمان در مدارس، با بررسی دقیق آخرین وضعیت ارزشیابی نوبت دوم در سایر استانهای کشور و بهمنظور هماهنگی و وحدت رویه در نوع ارزشیابی با استانهای دارای شرایط مشابه و حفظ آرامش روانی دانشآموزان و خانوادههای محترم، تمامی امتحانات پایانی نوبت دوم دانشآموزان در دورههای متوسطه اول، دوم نظری و هنرستانها بهصورت غیرحضوری برگزار میشود.
او افزود: امتحانات در دورهی ابتدایی بهصورت کیفی-توصیفی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.
فرحبخش یادآور شد: زمان برگزاری امتحانات نهایی پایههای یازدهم و دوازدهم متوسطه نظری پس از عادی شدن شرایط کشور و توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.
او تاکید کرد: مدیران مدارس موظف به اجرای دقیق دستورالعمل و اطلاعیههای ابلاغی میباشند و اجرای سلیقهای امتحانات نوبت دوم خارج از ضوابط ابلاغی، تخلف محسوب میشود.
او افزود: امتحانات در دورهی ابتدایی بهصورت کیفی-توصیفی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.
فرحبخش یادآور شد: زمان برگزاری امتحانات نهایی پایههای یازدهم و دوازدهم متوسطه نظری پس از عادی شدن شرایط کشور و توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.
او تاکید کرد: مدیران مدارس موظف به اجرای دقیق دستورالعمل و اطلاعیههای ابلاغی میباشند و اجرای سلیقهای امتحانات نوبت دوم خارج از ضوابط ابلاغی، تخلف محسوب میشود.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/183793
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


نهضت سبز تعلیم در دیار کریمان؛ خداحافظی با مدارس کانکسی

هشدار آلودگی هوا برای شنبه در استان کرمان؛ شهروندان وضعیت فعالیت ادارات را پیگیری کنند

وزیر نفت: مردم در مصرف بهینه سوخت همراهی کنند

کارکنان ادارات بعد از ساعت ۱۳ اضافهکاری نمیگیرند
