
در سال اقتصاد مقاومتی؛ دامپزشکی پای کار امنیت غذایی مردم است
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان با بیان این که امنیت غذایی جامعه یکی از اولویت های مهم مجموعه دامپزشکی استان است افزود: از ابتدای جنگ تاکنون بدون هیچ تعطیلی و شبانه روزی پای سلامت مردم ایستاده ایم.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان؛ دکتر محمد خلیلی وند ضمن اشاره به جنگ تحمیلی رمضان و شرایط حاکم بر کشور اظهار داشت از ابتدای طرح تشدید نظارت دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بیش از ۸۵۰۰
بازدید و نظارت بهداشتی از مراکز عرضه، نگهداری، بسته بندی فرآورده های خام دامی، طباخی ها،رستوران ها، کشتارگاه های دام و طیور و... در سطح استان انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد با توجه به این که در این ایام مصرف فرآورده های خام دامی اعم از گوشت قرمز، مرغ، ماهی و... به طور قابل توجهی افزایش می یابد به تبع آن نظارت های بهداشتی دامپزشکی نیز افزایش می یابد تا مردم با اطمینان خاطر فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را تهیه کنند.
دکتر محمد خلیلی وند ضمن تاکید بر این که دامپزشکی با همکاری مراجع ذیربط با متخلفین این حوزه قاطعانه برخورد می نماید افزود تا کنون مقدار 4300 کیلوگرم فراورده خام دامی غیر بهداشتی معدوم و از چرخه مصرف خارج گردیده است.
وی در پایان به هم استانی های عزیز اطمینان خاطر داد که تامین امنیت غذایی جامعه همواره یکی از دغدغه های دامپزشکی استان بوده و همچنان هم به طور جد پیگیری می شود ،تا مردم با خیال آسوده فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت تهیه و مصرف کنند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/172514
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


مهاجرانی: افزایش رقم کالابرگ در حال بررسی است

انتخابات شوراها حداکثر دو ماه پس از پایان جنگ برگزار میشود

بر فراز دکلها، در دل خطر؛ قدردانی از مردان بیادعای پایداری برق کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان اعلام کرد: موافقت با راهاندازی شهرک صنعتی کاشی و سرامیک انار جهت توسعه اقتصادی و جذب سرمایهگذاری
