
سفر معاون سازمان نوسازی مدارس کشور به کرمان با محوریت بررسی چالشهای رفاهی کارکنان
در سفری به استان کرمان، منصور مجاوری، معاون سازمان نوسازی مدارس کشور، با حضور در جمع کارکنان این سازمان، از نزدیک به استماع و بررسی دغدغهها و پیشنهادات آنان پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات حوزه نوسازی مدارس قرار گرفت.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس استان کرمان؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور، در جمع کارکنان اداره کل نوسازی مدارس کرمان، گفت: ارتقای سطح رفاهی، معیشتی و اعطای تسهیلات به کارکنان و بازنشستگان اولویت سازمان است.
مجاوری در بخشی از سخنان خود، به موضوع نیروی انسانی و رفاهی همکاران اشاره کرد و بر اهمیت توجه به وضعیت معیشتی، انگیزشی و رفاهی کارکنان به عنوان یکی از ارکان اصلی تحقق اهداف سازمانی تأکید داشت.
مجاوری در بخشی از سخنان خود، به موضوع نیروی انسانی و رفاهی همکاران اشاره کرد و بر اهمیت توجه به وضعیت معیشتی، انگیزشی و رفاهی کارکنان به عنوان یکی از ارکان اصلی تحقق اهداف سازمانی تأکید داشت.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/185726
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


قطعی شدن سهمیههای داوطلبان کنکور ۱۴۰۵؛ سهمیه ایثارگران و رزمندگان پابرجا ماند»

از ۲۲ خرداد آغاز میشود: ۶۰ روز سوختگیری رایگان در جایگاه CNG شهربازی کرمان

بهرهبرداری از پروژه خیریه آموزشی و تربیتی در بافت با حمایت بانک گردشگری

ائتلاف شهرداری و نوسازی مدارس در خدمت آیندهسازان کشور
