
بازداشت ۳ جایگاهدار در کرمان به اتهام همکاری با قاچاقچیان سوخت
دادستان کرمان از دستگیری ۳ نفر از جایگاهداران پمپبنزین به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و همکاری با قاچاقچیان سوخت خبر داد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان؛ مهدی بخشی گفت: این افراد با سوءاستفاده از جایگاه خود، مقررات توزیع عادلانهی سوخت را رعایت نکرده و با ایجاد بستر قاچاق، موجب نارضایتی عمومی شده بودند که با رصد اطلاعاتی و عملیات دستگاههای مربوط، بازداشت شدند.
او تأکید کرد: اخلال در توزیع سوخت طبق قانون میتواند حبس ۵ تا ۲۰ سال و مصادرهی اموال نامشروع را در پی داشته باشد.
او تأکید کرد: اخلال در توزیع سوخت طبق قانون میتواند حبس ۵ تا ۲۰ سال و مصادرهی اموال نامشروع را در پی داشته باشد.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/183813
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


بنا به اعلام مدیر کل آموزش و پرورش؛ امتحانات مدارس استان کرمان غیرحضوری شد

نهضت سبز تعلیم در دیار کریمان؛ خداحافظی با مدارس کانکسی

هشدار آلودگی هوا برای شنبه در استان کرمان؛ شهروندان وضعیت فعالیت ادارات را پیگیری کنند

وزیر نفت: مردم در مصرف بهینه سوخت همراهی کنند
