پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

آموزش و پرورش خبر داد؛ بازگرداندن ۳۰ درصد هزینۀ سرویس مدارس به اولیا در کرمان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به مجازی شدن آموزش مدارس از ۱۰ اسفند سال گذشته و عدم انجام خدمات جابه‌جایی دانش‌آموزان، کارگروه‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی در شهرستان‌های استان تشکیل و درباره استرداد بخشی از هزینه سرویس مدارس تصمیم‌گیری شد.

آموزش و پرورش خبر داد؛ بازگرداندن ۳۰ درصد هزینۀ سرویس مدارس به اولیا در کرمان
به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانسعید احمدی افزود: در شهر کرمان نیز بر اساس مصوبۀ کارگروه ویژه حمل‌ونقل دانش‌آموزی، شرکت‌های فعال در این حوزه موظفند تا پایان خرداد ۱۴۰۵ مبلغی معادل ۳۰ درصد کل ایام قرارداد سرویس دانش‌آموزان را از تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۴ به بعد به حساب اولیای دانش‌آموزان واریز کنند.
 
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی