
آموزش و پرورش خبر داد؛ بازگرداندن ۳۰ درصد هزینۀ سرویس مدارس به اولیا در کرمان
معاون پژوهش، برنامهریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به مجازی شدن آموزش مدارس از ۱۰ اسفند سال گذشته و عدم انجام خدمات جابهجایی دانشآموزان، کارگروههای حملونقل دانشآموزی در شهرستانهای استان تشکیل و درباره استرداد بخشی از هزینه سرویس مدارس تصمیمگیری شد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانسعید احمدی افزود: در شهر کرمان نیز بر اساس مصوبۀ کارگروه ویژه حملونقل دانشآموزی، شرکتهای فعال در این حوزه موظفند تا پایان خرداد ۱۴۰۵ مبلغی معادل ۳۰ درصد کل ایام قرارداد سرویس دانشآموزان را از تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۴ به بعد به حساب اولیای دانشآموزان واریز کنند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/185148
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


با شاخص هوای 500، کرمان تعطیل نشد؛ تعطیلی ادارات زرند و رفسنجان به دلیل هجوم ریزگردها

شبکه بهداشت بردسیر: آب لولهکشی لالهزار سالم است/ شهروندان از آب قنات و رودخانه استفاده نکنند

پیوند کرمان و میاندوآب؛ میثاق دو دیار در امتداد مسیر مقاومت

با همت خیر گروه مالی گردشگری؛ مدرسه «کیمیای دانش ۴۲» در بردسیر کلنگ زنی شد
