
تداوم یکشنبههای عمرانی در کرمان؛ بهرهبرداری از بلوار جدید در شهرک الغدیر
در چهلوهفتمین هفته از «یکشنبههای افتتاح پروژه» در کرمان، کلید بازگشایی مسیر ارتباطی جدیدی زده شد که میتواند بار ترافیکی شهرکهای «هوانیروز» و «الغدیر» را به شکلی محسوس تعدیل کند. بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی» با هدف بهبود تردد شهری و ارتقای زیرساختهای منطقه، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری به بهرهبرداری رسید.

به گزارش پیام میهن خبر، بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی» با حضور شهباز حسنپور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، علیاصغر ذاکری هرندی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، جمعی از مدیران شهری و محسن تویسرکانی، شهردار کرمان و به یاد «شهید علی هاشمیماهانی» به بهرهبرداری رسید.
سنگ تمام شهرداری در اجرای پروژههای عمرانی
شهباز حسنپور، نمایندۀ مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در آیین بازگشایی بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی»، با اشاره به سختیهای ناشی از شرایط جنگی در ماه پایانی سال گذشته تا کنون، گفت: شهرداری کرمان در این شرایط، کارهای عمرانی و خدماتی و پروژههای در حال اجرای خود را با قدرت ادامه داد و بهمعنای واقعی گل کاشت.
تعدیل بار ترافیکی شهرک هوانیروز با بازگشایی بلوار«آیتالله محمدتقی مصباح یزدی»
محسن تویسرکانی شهردار کرمان نیز در این آئین گفت: بازگشایی معبر شمال به جنوب و جنوب به شمال «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی»، به طول ۴۵۰ متر، بخش قابل توجهی از بار ترافیکی شهرک «هوانیروز» و «الغدیر» را تعدیل میکند که با تلاش بیوقفه همکارانم، علاوه بر زیرسازی و آسفالت، جدولگذاری، درختکاری و خطکشی و رنگآمیزی جداول، در مدت کوتاهی انجام شد که جای تقدیر دارد.
افزود: تلاش داریم ظرف دو هفته آینده، نخستین ایستگاه دوچرخههای اشتراکی در این بلوار به همت معاونت حملونقل و امور زیربنایی شهرداری، افتتاح شود.
وی، خاطرنشان کرد: این کارها برای مردمی که بیش از ۹۰ شب در خیابان بودند و حجت را در خدمترسانی بر ما تمام کردند، کم است.
آبادانی کرمان با همراهی شهرداری
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، نیز بیان کرد: امیدواریم با تدبیر شهردار محترم و هماهنگی و همکاری خوبی که شهرداری با دستگاههای اجرایی، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر دارد، شاهد اتفاقات خوبی در حوزههای ترافیک، حملونقل و حوزههایی که با آرامش و رفاه مردم و گردشگری ارتباط دارد، باشیم.
علیاصغر ذاکریهرندی، اظهار داشت: عملکرد شهرداری کرمان بسیار قابل قبول است و ما نیز در کنار شهرداری هستیم و امیدواریم به یاری یکدیگر شاهد کرمانی آباد باشیم.
نخستین طرح دوچرخه اشتراکی در بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی»
حمیدرضا محمدی، سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی» با ۶۰۰۰ متر زیرسازی و آسفالت، ۴۰۰۰ متر جدولگذاری و درختکاری و همچنین نصب تابلو و خطکشی، به بهرهبرداری رسیده است.
وی یادآور شد: طی دو هفته آینده، نخستین طرح دوچرخه اشتراکی شهر کرمان در این بلوار به سمت بلوار «جمهوریاسلامی» راهاندازی و پیادهروسازی و روشنایی معبر نیز تکمیل خواهد شد.
سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان خاطرنشان کرد: بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی» در امتداد بلوار «شقایق» در «غدیر یک»، مسیر شمال به جنوب «غدیر یک» را به بلوار «جمهوریاسلامی» متصل میکند.
سنگ تمام شهرداری در اجرای پروژههای عمرانی
شهباز حسنپور، نمایندۀ مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در آیین بازگشایی بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی»، با اشاره به سختیهای ناشی از شرایط جنگی در ماه پایانی سال گذشته تا کنون، گفت: شهرداری کرمان در این شرایط، کارهای عمرانی و خدماتی و پروژههای در حال اجرای خود را با قدرت ادامه داد و بهمعنای واقعی گل کاشت.
تعدیل بار ترافیکی شهرک هوانیروز با بازگشایی بلوار«آیتالله محمدتقی مصباح یزدی»
محسن تویسرکانی شهردار کرمان نیز در این آئین گفت: بازگشایی معبر شمال به جنوب و جنوب به شمال «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی»، به طول ۴۵۰ متر، بخش قابل توجهی از بار ترافیکی شهرک «هوانیروز» و «الغدیر» را تعدیل میکند که با تلاش بیوقفه همکارانم، علاوه بر زیرسازی و آسفالت، جدولگذاری، درختکاری و خطکشی و رنگآمیزی جداول، در مدت کوتاهی انجام شد که جای تقدیر دارد.
افزود: تلاش داریم ظرف دو هفته آینده، نخستین ایستگاه دوچرخههای اشتراکی در این بلوار به همت معاونت حملونقل و امور زیربنایی شهرداری، افتتاح شود.
وی، خاطرنشان کرد: این کارها برای مردمی که بیش از ۹۰ شب در خیابان بودند و حجت را در خدمترسانی بر ما تمام کردند، کم است.
آبادانی کرمان با همراهی شهرداری
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، نیز بیان کرد: امیدواریم با تدبیر شهردار محترم و هماهنگی و همکاری خوبی که شهرداری با دستگاههای اجرایی، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر دارد، شاهد اتفاقات خوبی در حوزههای ترافیک، حملونقل و حوزههایی که با آرامش و رفاه مردم و گردشگری ارتباط دارد، باشیم.
علیاصغر ذاکریهرندی، اظهار داشت: عملکرد شهرداری کرمان بسیار قابل قبول است و ما نیز در کنار شهرداری هستیم و امیدواریم به یاری یکدیگر شاهد کرمانی آباد باشیم.
نخستین طرح دوچرخه اشتراکی در بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی»
حمیدرضا محمدی، سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی» با ۶۰۰۰ متر زیرسازی و آسفالت، ۴۰۰۰ متر جدولگذاری و درختکاری و همچنین نصب تابلو و خطکشی، به بهرهبرداری رسیده است.
وی یادآور شد: طی دو هفته آینده، نخستین طرح دوچرخه اشتراکی شهر کرمان در این بلوار به سمت بلوار «جمهوریاسلامی» راهاندازی و پیادهروسازی و روشنایی معبر نیز تکمیل خواهد شد.
سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان خاطرنشان کرد: بلوار «آیتالله محمدتقی مصباح یزدی» در امتداد بلوار «شقایق» در «غدیر یک»، مسیر شمال به جنوب «غدیر یک» را به بلوار «جمهوریاسلامی» متصل میکند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/184713
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


تداوم یکشنبههای عمرانی در کرمان؛ بهرهبرداری از بلوار جدید در شهرک الغدیر

آمادگی استان کرمان برای برگزاری رالی سالیانه کویرنوردی

موافقان استمرار محدودیت اینترنت زیر ۹ درصد هستند

صدور احکام جدید بازنشستگان تامیناجتماعی، از هفته آینده
