پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

پایانه آدینه، ویترین جدید شهر کرمان شد / افتتاح پایگاه اورژانس در قلب ناوگان جاده‌ای

با حضور استاندار کرمان، رئیس اورژانس کشور، شهردار کرمان و جمعی از مدیران شهری، آیین پایان بهسازی پایانه مسافربری آدینه و افتتاح پایگاه اورژانس مستقر در این پایانه برگزار شد و بدین‌ترتیب، یکی از زیباترین و مجهزترین پایانه‌های مسافربری کشور، به‌عنوان «ویترین جدید شهر کرمان»، آماده ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و مسافران شد.

پایانه آدینه، ویترین جدید شهر کرمان شد / افتتاح پایگاه اورژانس در قلب ناوگان جاده‌ای
به گزارش پیام میهن خبر، محمدعلی طالبی استاندار کرمان در این آیین گفت: شهردار کرمان و عوامل شهرداری روزها و ماه‌های سختی را پشت سر گذاشته و با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌های منابع، این پروژه و دیگر پروژه‌های شهر کرمان را به خوبی اداره کردند.
وی با تقدیر ازحمایت و همراهی شهرداری کرمان در ساخت اورژانس مستقر در پایانه مسافربری آدینه، اظهار امیدواری کرد که با این اتفاق، شاهد عالی‌ترین سطح خدمات به شهروندان و مهمانان این شهر باشیم.
بهسازی پایانه آدینه تحولی عظیم در مرکز شهر کرمان 
محسن تویسرکانی شهردار کرمان نیز در آیین، گفت: بهسازی پایانه آدینه کرمان با همکاری شرکت‌های تعاونی و کسبه مستقر در این مکان، اتفاق مبارکی برای شهر کرمان است.
وی با تقدیر از زحمات مدیریت پایانه مسافربری آدینه کرمان برای سرعت‌بخشی به پروژه بهسازی و نظارت بر انجام با کیفیت آن، افزود: تحول عظیمی در این مکان که به نوعی ویترین شهر کرمان نیز هست اتفاق افتاده است. 
اجرای ۸۰ پروژه عمرانی طی روزهای جنگ تحمیلی 
تویسرکانی با اشاره به اجرای بیش از ۸۰ پروژه عمرانی در روزهای جنگ تحمیلی اخیر، اظهار داشت: این قطعات کوچک پازل، فرهنگ، توانمندی و زیبایی یک شهر را به نمایش می‌گذارد.
شهردار کرمان، با بیان اینکه در حال حاضر هریک از مدیران شهرداری، درگیر اجرای چندین پروژه است، گفت: با وجود ظرفیت‌های شهر کرمان و همراهی مردم قدرشناس آن، اگر شبانه‌روز هم کار کنیم، کم است. 
تویسرکانی از صاحبان شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل و کسبه مستقر در پایانه تشکر و خاطرنشان کرد: آنها با کاستی‌ها کنار آمدند و در کنار هم شاهد این تحول هستند.
آغاز راه عمران و آبادانی شهر کرمان
تویسرکانی، با بیان اینکه هنوز در آغاز راه عمران و آبادانی شهر خود هستیم، گفت: تمرکز‌بخشی به انبارهای کالا، توسعه ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات جانبی در پایانه آدینه نیز در دستور کار است و انجام آن تا جایی که این پایانه به مکانی مطلوب برای شهروندان و مسافران تبدیل شود، ادامه خواهد داشت.
افتتاح پایگاه اورژانس خدمت جدیدی در پایانه مسافربری آدینه
وی در ادامه، ضمن تقدیر ازحضور و همراهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، افزود: با افتتاح پایگاه اورژانس در این منطقه، سرانه خدمات اورژانس شهر کرمان افزایش یافت و خدمت جدیدی به این منطقه پرجمعیت افزوده شد.
به گفته تویسرکانی، برکات اتفاق مبارک امروز به همه شهر و شهروندان کرمان می‌رسد و به همین دلیل شهرداری کرمان نیز، در حوزه سلامت هر خدمتی را بدون چشم‌داشت ارائه می‌دهد.
حمایت استاندار برای رفع مشکلات شهری
شهردار کرمان با اشاره به حمایت، ارائه راهکارها و راهنمایی‌های استاندار کرمان برای رفع مشکلات شهری، اظهار داشت: با اهتمام و عنایت استاندار کرمان و همراهی جناب حسن‌پور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تعامل حداکثری بین مجموعه شهرداری و دستگاه های اجرایی کرمان ایجاد شده است.
وی نامگذاری هر افتتاح را در شهرداری به نام شهدا، ادای دین به آنها دانست و از خانوده دو شهید حمل‌ونقل جاده‌ای، شهید موسی پس‌دست و شهید خلیل شاهدادی، که بهسازی پایانه، با احترام به آنها انجام شد، تقدیر کرد.
توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل جاده ای 
 منصور ایرانمنش، عضو شورای اسلامی شهر کرمان در ادامه با تشکر از اقدامات انجام گرفته در بهسازی پایانه مسافربری آدینه کرمان، رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای را از اقشاری عنوان کرد که سخت کار می کنند اما دیده نمی‌شوند.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی، بخشی از حمل‌ونقل هوایی نیز، بر روی دوش حمل‌ونقل جاده‌ای است، گفت: همچنین با توجه به توسعه شهرها و روستاها، ضروری است توجه ویژه‌‌تری به این بخش بشود.
ایرانمش از تصویب توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شورای ششم خبر داد و خاطرنشان کرد: ترافیک شهری و مصرف بهینه سوخت ما را به سمت تقویت حمل‌ونقل عمومی سوق می‌دهد.
وی بهسازی پایانه مسافربری کرمان به‌عنوان یکی از ورودی‌های شهر و ارائه امکانات رفاهی رانندگان و مسافران را ارزشمند دانست و افزود: راه‌اندازی پایگاه اورژانس و شعبه بانک سپه از تدابیر ویژه مدیریت شهری کرمان است.
بهسازی پایانه مسافربری آدینه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال
علی شفیعی مدیر پایانه مسافربری آدینه کرمان، با اشاره به اجرای پروژه بهسازی این مکان با اعتبار ۲۵۰میلیارد ریال، اظهار داشت: علاوه بر احداث ساختمان اورژانس توسط معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان، ۱۰میلیارد ریال اعتبار نیز در راستای خرید تجهیزات پزشکی در این پایگاه هزینه شده است.
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی