
تخصیص بودجه سال جاری با رشد ۴۴ درصدی برای کرمان
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمان با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۵ گفت: اعتبار مصوب استان کرمان در سال جاری به سه هزار و ۷۴۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که رشد حدود ۴۴ درصدی اعتبار استانی در مقایسه با سال گذشته را نشان میدهد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از ایرنا، محمدرضا وحیدی روز شنبه در نشست شورای برنامهریزی استان کرمان افزود: در بودجه امسال استان کرمان اعتبارات تملک استانی استان ۱۰ درصد، نفت ۵۸ درصد و توازن ۱۵ درصد، رشد دارد و اعتبارات طرحهایی که از ملی به استانی نیز تبدیل شده اند، ۵۳ درصد رشد یافته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمان اظهار کرد: اعتبار جدیدی هم امسال در بودجه استانها به عنوان طرح بهینهسازی انرژی لحاظ شده است که برای استان کرمان ۷۸۹ میلیارد تومان ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: دستورالعمل اعتبارات هزینهای به استان ابلاغ شده است و باید بین ۲۷ دستگاه اجرایی و براساس نظام بودجهای استان توزیع کنیم.
وحیدی گفت: سال گذشته ۳۲۹ میلیارد تومان اعتبار جاری در استان کرمان داشتیم که ۱۰۰ درصد تخصیص و به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمان اظهار کرد: اعتبار جدیدی هم امسال در بودجه استانها به عنوان طرح بهینهسازی انرژی لحاظ شده است که برای استان کرمان ۷۸۹ میلیارد تومان ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: دستورالعمل اعتبارات هزینهای به استان ابلاغ شده است و باید بین ۲۷ دستگاه اجرایی و براساس نظام بودجهای استان توزیع کنیم.
وحیدی گفت: سال گذشته ۳۲۹ میلیارد تومان اعتبار جاری در استان کرمان داشتیم که ۱۰۰ درصد تخصیص و به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.
برچسب ها : بودجه
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/185908
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


توافقنامه جدید بیمه سلامت؛ راهی برای خدمات بهتر و هزینههای کمتر در کرمان

بازرسی کرمان: انتقال حسابها آغاز شده اما با موانع جدی روبرو هستیم/ کرمان؛ استانی ثروتمند اما فقیر!

راور؛ قطب جدید سرمایهگذاری صنعتی با پایینترین هزینه زمین در کشور

رکابزنان کرمان؛ همرکاب با ما در پویش ۲۵ درجه برای عبور از پیک مصرف
