
تقدیر دبیرکل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور از شهردار کرمان
شامگاه جمعه هشتم خردادماه، در دیدار کوروش صبوریان دبیرکل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با محسن تویسرکانی شهردار کرمان از وی بهدلیل حمایت از ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری با اهدای لوح تقدیر از طرف محمدرضا پازندمهر، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از کرنا، در بخشی از متن لوحتقدیر اهدا شده توسط رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور به شهردار کرمان، آمده است:
اینجانب برآن شدم تا مراتب امتنان و سپاس قلبی خود را به پاس حسن تدبیر، حمایتهای بیشائبه و توجه ویژه حضرتعالی به ارتقای زیرساختها و بسط و توسعه رشتههای موتورسواری و اتومبیلرانی در پهنه استان کرمان ابراز دارم. یقین دارم که نگاه راهبردی و حمایتهای ارزشمند جنابعالی، سنگ بنای توفیقات آتی قهرمانان این خطه در عرصههای ملی و بینالمللی خواهد بود.
این دیدار در حاشیه مسابقات اتومبیلرانی «اسلالوم» که پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم خردادماه در کرمان برگزار شد، انجام گرفت.
اینجانب برآن شدم تا مراتب امتنان و سپاس قلبی خود را به پاس حسن تدبیر، حمایتهای بیشائبه و توجه ویژه حضرتعالی به ارتقای زیرساختها و بسط و توسعه رشتههای موتورسواری و اتومبیلرانی در پهنه استان کرمان ابراز دارم. یقین دارم که نگاه راهبردی و حمایتهای ارزشمند جنابعالی، سنگ بنای توفیقات آتی قهرمانان این خطه در عرصههای ملی و بینالمللی خواهد بود.
این دیدار در حاشیه مسابقات اتومبیلرانی «اسلالوم» که پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم خردادماه در کرمان برگزار شد، انجام گرفت.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/184432
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


موافقان استمرار محدودیت اینترنت زیر ۹ درصد هستند

صدور احکام جدید بازنشستگان تامیناجتماعی، از هفته آینده

مدیرکل میراثفرهنگی استان: ثبت جهانی بافت تاریخی کرمان با جدیت دنبال میشود

کرمان در مسیر تحول زیستمحیطی؛ رونمایی از نقشه راه مدیریت مدرن پسماند
