
معاون علومپزشکی کرمان: شیوع بیماری چشمی در کرمان با ورود کادر درمان متوقف شده است
معاون علومپزشکی کرمان:
شیوع بیماری چشمی در کرمان با ورود کادر درمان متوقف شده است

به گزارش پیام میهن خبر، دکتر لاریزاده گفت: این بیماری که عمدتا کادر درمان و اورژانس را درگیر کرده بود، ناشی از یک ویروس بود و با مداخلهی سریع بهداشتی، روند آن متوقف شد.
معاون درمان دانشگاه علومپزشکی کرمان افزود: بیشتر بیماران زمان مراجعه به بیمارستان مبتلا شده بودند.
وی خاطرنشان کرد: مردم نگران ادامه شیوع این بیماری ویروسی نباشند.
معاون درمان دانشگاه علومپزشکی کرمان افزود: بیشتر بیماران زمان مراجعه به بیمارستان مبتلا شده بودند.
وی خاطرنشان کرد: مردم نگران ادامه شیوع این بیماری ویروسی نباشند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/183560
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


پایانه آدینه، ویترین جدید شهر کرمان شد / افتتاح پایگاه اورژانس در قلب ناوگان جادهای

برخورد قضایی با متخلفان ترافیکی در محور هفتباغ؛ ۳۵۳ خودرو و ۴ موتورسنگین توقیف شدند

از هر ۱۰ بیکار، ۴ نفر مدرک دانشگاهی دارند

تغییر رویکرد مدیریت آب و انرژی در استان؛ سالاری: توسعۀ زیرساخت انرژی بهتنهایی پاسخگوی نیازهای آیندۀ کرمان نیست
