
رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد؛ اعمال افزایش حقوق برای کارمندان و پرداخت آن با حقوق فروردین
رئیس سازمان اداری و استخدامی از اعمال افزایش حقوق برای کارمندان و پرداخت آن با حقوق فروردینماه خبر داد.

به گزارش پیام میهن خبر؛ علاءالدین رفیعزاده با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان و کارمندان دولت تقریبا نهایی شده است، اظهار کرد: تلاش داریم تا انشاءلله ضریب مربوط به سال 1405 طی چند روز آینده با حقوق فروردینماه پرداخت شود.
وی افزود: میزان افزایش حقوقها از 20 درصد تا 43 درصد و بهصورت پلکانی است. در واقع کارمندانی که حقوق کمتری داشتند بیشتر به حقوق آنها اضافه میشود و کارکنانی که حقوق بیشتری داشتند کمتر به حقوقشان اضافه خواهد شد.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/173442
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


مهاجرانی: افزایش رقم کالابرگ در حال بررسی است

انتخابات شوراها حداکثر دو ماه پس از پایان جنگ برگزار میشود

بر فراز دکلها، در دل خطر؛ قدردانی از مردان بیادعای پایداری برق کرمان

معاون عمرانی استاندار کرمان اعلام کرد: موافقت با راهاندازی شهرک صنعتی کاشی و سرامیک انار جهت توسعه اقتصادی و جذب سرمایهگذاری
