پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

ادامه یک مسیر سبز؛ خاتون‌آباد، ایستگاه چهارم پویش

کاشت ۱۵۳هزار نهال مس ایران
پویش ملی و مردمی «ریشه در وطن داریم» پس از اجرا در سرچشمه، ورزقان و درآلو، به خاتون‌آباد رسیده تا شهربابک میزبان بعدی این حرکت سبز و یادمان‌محور باشد.

ادامه یک مسیر سبز؛ خاتون‌آباد، ایستگاه چهارم پویش
به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از پایگاه خبری مس‌پرس، چهارمین مرحله این پویش، سه‌شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹صبح در ضلع جنوب‌شرقی سایت خاتون‌آباد برگزار می‌شود؛ جایی که کارکنان صنعت مس، مسئولان و مردم در کنار یکدیگر، به یاد شهیدان مدرسه میناب، نهال‌هایی تازه در خاک می‌نشانند.
این پویش که با هدف کاشت ۱۵۳هزار نهال آغاز شده، در هر ایستگاه خود کوشیده مفهومی فراتر از یک اقدام محیط‌زیستی را دنبال کند؛ پیوندی میان یاد شهدا و مسئولیت امروز برای ساختن آینده‌ای سبز.
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی