
ادامه یک مسیر سبز؛ خاتونآباد، ایستگاه چهارم پویش
کاشت ۱۵۳هزار نهال مس ایران
پویش ملی و مردمی «ریشه در وطن داریم» پس از اجرا در سرچشمه، ورزقان و درآلو، به خاتونآباد رسیده تا شهربابک میزبان بعدی این حرکت سبز و یادمانمحور باشد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از پایگاه خبری مسپرس، چهارمین مرحله این پویش، سهشنبه ۸ اردیبهشتماه از ساعت ۹صبح در ضلع جنوبشرقی سایت خاتونآباد برگزار میشود؛ جایی که کارکنان صنعت مس، مسئولان و مردم در کنار یکدیگر، به یاد شهیدان مدرسه میناب، نهالهایی تازه در خاک مینشانند.
این پویش که با هدف کاشت ۱۵۳هزار نهال آغاز شده، در هر ایستگاه خود کوشیده مفهومی فراتر از یک اقدام محیطزیستی را دنبال کند؛ پیوندی میان یاد شهدا و مسئولیت امروز برای ساختن آیندهای سبز.
این پویش که با هدف کاشت ۱۵۳هزار نهال آغاز شده، در هر ایستگاه خود کوشیده مفهومی فراتر از یک اقدام محیطزیستی را دنبال کند؛ پیوندی میان یاد شهدا و مسئولیت امروز برای ساختن آیندهای سبز.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/175961
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


رئیس انجمن روغن نباتی: قیمت روغن افزایش نداشته است/فروش بالاتر از نرخ مصوب گرانفروشی است

برگزاری اولین نشست پیگیری پروندههای کثیرالشاکی استان؛ از پیگیری شرکت خودرویی با ۳۰۰ شاکی تا انتقال مهمانشهر رفسنجان به مکان جدید

وزیر ارتباطات: کمترین تابآوری مردم مربوط به قطعی اینترنت است

در شهرهای پرجمعیت کرمان اجرا میشود؛ تشکیل گشتهای مشترک برای شناسایی و ساماندهی متکدیان و کودکان کار
