
با سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد تومان؛ خانه کودکان و نوجوانان پسرانه ۷ تا ۱۲ سال در بزنجان افتتاح شد
خانه کوچک کودکان و نوجوانان بزنجان با حضور مسئولان ارشد استان و با سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان؛ با حضور محمد علی طالبی استاندار کرمان، علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان، سلیمانی نماینده مردم شهرستانهای ابر در مجلس شورای اسلامی، مهدی جهانگیری رئیس هیئت مدیره گروه مالی گردشگری، مژگان تاج الدینی فرماندار بافت، حجت الاسلام والمسلمین علی نوری صفا امام جمعه این شهرستان، منظری توکلی ریبس بهزیستی بافت و جمعی از کارشناسان تخصصی استانی و بهزیستی بافت خانه کودکان و نوجوانان پسرانه ۷ تا ۱۲ سال یاس فاطمه النبی با سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد تومان در بزنجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/185134
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


استاندار کرمان خبر داد؛ جمعیت سالمندی در کرمان رو به افزایش است

گام نخست اشتغال معلولان؛ صندوق حمایت از توانمندان راه اندازی می شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد: بهارِ کرامت در انتظار سالمندان کرمانی

در یک روز تاریخی؛ استاندار کرمان با متولیان نوسازی مدارس استان دیدار کرد
