
گام دوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم»؛ «درخت میکاریم در باغ ایران»؛ اینبار در سونگون
پویش مردمی «ریشه در وطن داریم» که به ابتکار شرکت ملی صنایع مس ایران و با هدف گرامیداشت یاد شهدای والامقام جنگ تحمیلی سوم، با کاشت ۱۵۳هزار نهال به یاد ۱۵۳ شهید مدرسه میناب آغاز شده، پس از اجرای مرحله نخست در شهر مس سرچشمه، در گام دوم به مجتمع مس سونگون و شهر ورزقان در استان آذربایجان شرقی رسیده است.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل پایگاه خبری مسپرس، این پویش که با شعار «درخت میکاریم در باغ ایران» ۱۵فروردینماه جاری با مشارکت گسترده مردم و کارکنان در شهر سرچشمه آغاز شد، در قالب یک سلسلهبرنامه در مناطق جوارکارخانهای شرکت ملی مس دنبال میشود و مجتمع مس سونگون، در شهر ورزقان میزبان مرحله دوم این پویش خواهد بود.
براساس این گزارش، مرحله دوم پویش روز یکشنبه ۲۳ فروردینماه از ساعت۱۱ با حضور مردم، کارکنان صنعت مس و جمعی از مسئولان، در محوطه مسجد جامع ورزقان برگزار خواهد شد.
پویش «ریشه در وطن داریم»، نمادی از همبستگی و توجه به مسئولیتهای محیطزیستی است و اجرای آن بهعنوان حرکتی ملی و امیدآفرین در سونگون میتواند به بهبود فضای سبز و افزایش مشارکت کارکنان و جامعه محلی کمک کند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/173097
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


کالابرگ سرپرستان خانوار با رقم انتهای کد ملی ۳، ۴، ۵ و ۶ شارژ شد

در ماه مبارک رمضان و نوروز؛ 48500 نفر ساعت عملیات بهداشتی در اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی انجام گرفت

به مناسبت هفته ورزشهای باستانی و زورخانهای/ سرپرست ادارهکل ورزش و جوانان استان کرمان: فرهنگ پهلوانی مفهومی گسترده و ریشهدار در تاریخ ایران است

️شهردار کرمان تاکید کرد: ️ لزوم رویکرد نوین در ارائه خدمات تنظیفی شهر
