
دولت سقف ذخیره ی بنزین را کاهش داد
از ابتدای سال ۱۴۰۵ تغییراتی در نحوهی مدیریت سهمیهی کارت سوخت اعمال شده که شامل کاهش سقف ذخیرهی بنزین و کاهش سهمیهی بنزین آزاد است.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از دنیای اقتصاد؛ دولت سقف ذخیرهی سهمیهی بنزین در کارت سوخت را از ۶ ماه به ۳ ماه کاهش داد.
سامانه هوشمند سوخت اکنون حداکثر ذخیرهی ۱۸۰ لیتر بنزین را برای هر کارت تعیین کرده است.
با رسیدن موجودی کارت سوخت به ۱۸۰ لیتر، شارژ سهمیهی ماهانه متوقف میشود.
سهمیهی بنزین یارانهای ۱۵۰۰ تومانی همچنان ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی باقی مانده است.
سهمیهی بنزین ۳۰۰۰ تومانی از ۱۰۰ لیتر به ۷۰ لیتر در ماه کاهش یافته است.
رانندگان پس از اتمام سهمیهها باید از بنزین ۵۰۰۰ تومانی استفاده کنند.
سامانه هوشمند سوخت اکنون حداکثر ذخیرهی ۱۸۰ لیتر بنزین را برای هر کارت تعیین کرده است.
با رسیدن موجودی کارت سوخت به ۱۸۰ لیتر، شارژ سهمیهی ماهانه متوقف میشود.
سهمیهی بنزین یارانهای ۱۵۰۰ تومانی همچنان ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی باقی مانده است.
سهمیهی بنزین ۳۰۰۰ تومانی از ۱۰۰ لیتر به ۷۰ لیتر در ماه کاهش یافته است.
رانندگان پس از اتمام سهمیهها باید از بنزین ۵۰۰۰ تومانی استفاده کنند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/181942
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


عرضه مستقیم مرغ منجمد ۲۵۵ هزار تومانی در سراسر کشور

استاندار کرمان تاکید کرد؛ جریان زندگی به بافت تاریخی شهر کرمان بازگردد/ لزوم تشکیل شورای بافت تاریخی استان

معاون فرماندار خبر داد؛ میوهفروشیها و نانواییهای بدون مجوز در کرمان پلمب میشوند

قیمت شکر افزایش یافت
