پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

دولت سقف ذخیره ی بنزین را کاهش داد

از ابتدای سال ۱۴۰۵ تغییراتی در نحوه‌ی مدیریت سهمیه‌ی کارت سوخت اعمال شده که شامل کاهش سقف ذخیره‌ی بنزین و کاهش سهمیه‌ی بنزین آزاد است.

دولت سقف ذخیره ی بنزین را کاهش داد
به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از دنیای اقتصاد؛ دولت سقف ذخیره‌ی سهمیه‌ی بنزین در کارت سوخت را از ۶ ماه به ۳ ماه کاهش داد.
سامانه هوشمند سوخت اکنون حداکثر ذخیره‌ی ۱۸۰ لیتر بنزین را برای هر کارت تعیین کرده است.
با رسیدن موجودی کارت سوخت به ۱۸۰ لیتر، شارژ سهمیه‌ی ماهانه متوقف می‌شود.
سهمیه‌ی بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومانی همچنان ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی باقی مانده است.
سهمیه‌ی بنزین ۳۰۰۰ تومانی از ۱۰۰ لیتر به ۷۰ لیتر در ماه کاهش یافته است.
رانندگان پس از اتمام سهمیه‌ها باید از بنزین ۵۰۰۰ تومانی استفاده کنند.
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی