
وزیر جهاد کشاورزی: از ذخایر احتیاطی استفاده نکردهایم
وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ذخایر استراتژیک در صورت ادامهی جنگ، گفت: ما ذخایر احتیاطی برای مواقع اضطراری داریم که تاکنون از آنها استفاده نکردهایم و موجودی ذخایر ما به حد کافی است.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از تسنیم، غلامرضا نوری افزود: شرایط جوی و اقلیمی مناسب نیز به تولید مطلوب کمک کرده است، لذا جای هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
او تاکید کرد: هیچ نگرانی برای کمبود کالا وجود ندارد.
او تاکید کرد: هیچ نگرانی برای کمبود کالا وجود ندارد.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/172758
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


️معاون حملونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان خبر داد: ️ بازگشایی مسیر شرق به جنوب تقاطع غیرهمسطح «شهدای خلبان» به زودی بازگشایی می شود

رییسپلیس راهور فراجا اعلام کرد؛ فعال شدن تمامی مراکز تعویض پلاک کشور

پلیس کرمان خبر داد؛ اعلام محدودیتهای ترافیکی جادههای پر تردد استان در ۱۳ فروردین

اماکن تاریخی و گردشگری استان کرمان پنجشنبه ۱۳ فروردین ماه تعطیل است
