
سوختگیری در کرمان تسهیل میشود/افزایش ۳ برابری کارتهای اضطراری تا پنجشنبه
مدیرعامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه کرمان با اشاره به اقدامات انجامشده برای ساماندهی جایگاههای سوخت، از افزایش ۳ برابری تعداد کارتهای اضطراری در استان خبر داد.

احمد سالاری فر این طرح که از روز گذشته با ارتقای امکانات فنی و افزایش ظرفیت تولید کارتها آغاز شده است، تا پایان روز پنجشنبه به نتیجه نهایی میرسد.
هدف از این اقدام، کاهش زمان انتظار شهروندان و تسهیل تردد در ورودی جایگاههای سوخت است.
هدف از این اقدام، کاهش زمان انتظار شهروندان و تسهیل تردد در ورودی جایگاههای سوخت است.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/183273
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


از هر ۱۰ بیکار، ۴ نفر مدرک دانشگاهی دارند

تغییر رویکرد مدیریت آب و انرژی در استان؛ سالاری: توسعۀ زیرساخت انرژی بهتنهایی پاسخگوی نیازهای آیندۀ کرمان نیست

در نشست شورای حفظ حقوق بیتالمال استان کرمان انجام گرفت؛ تقدیر رئیسکل دادگستری استان از شهردار کرمان بهعنوان مدیر برتر در حوزه حفظ حقوق عامه

ادای احترام کرمان به دو چهره ماندگار روحانیت؛ سردیس آیتالله صالحی و آیتالله حقیقی رونمایی شد
