
سوختگیری با کارت بانکی؛ طرح جدید دولت از ابتدای تیرماه
معاون سازمان بهینهسازی از آغاز طرح سوختگیری با استفاده از «کارت بانکی» در جایگاههای کشور از تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از ایسنا، به گفته میرزایی، با اجرای این طرح، استفاده از کارت اضطراری جایگاهها به صفر میرسد و امکان نظارت دقیق بر مصرف سوخت فراهم میشود.
در این روش، سهمیهی سوخت هر فرد روی کارت بانکی او تعریف شده و از طریق برنامههای تلفن همراه و سامانههای برخط، قابلیت پیگیری و اطلاع از وضعیت سهمیه برای شهروندان امکانپذیر خواهد بود.
طبق اعلام مسئولان، این طرح در ابتدای تابستان به صورت محدود آغاز و تا پایان سال در تمامی جایگاههای سوخت کشور اجرایی میشود.
در این روش، سهمیهی سوخت هر فرد روی کارت بانکی او تعریف شده و از طریق برنامههای تلفن همراه و سامانههای برخط، قابلیت پیگیری و اطلاع از وضعیت سهمیه برای شهروندان امکانپذیر خواهد بود.
طبق اعلام مسئولان، این طرح در ابتدای تابستان به صورت محدود آغاز و تا پایان سال در تمامی جایگاههای سوخت کشور اجرایی میشود.
برچسب ها : سوخت گیری
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/185763
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


خبر خوش برای معدنداران؛ تمدید خودکار مجوزها در راه است!

سوختگیری با کارت بانکی؛ طرح جدید دولت از ابتدای تیرماه

از محله تا شهر؛ پیوند شهرداران محلات با مدیریت شهری برای توسعه پایدار

همافزایی سنت و نوآوری: رویداد «ترنگ» آغاز شد
