پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

شهروندان از کارت سوخت شخصی استفاده کنند

کارت‌های سوخت جایگاه‌ها فقط برای شرایط اضطراری استشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوخت‌گیری در جایگاه‌ها (با هر دو نرخ) الزامی است.

شهروندان از کارت سوخت شخصی استفاده کنند
به گزارش پیام میهن خبر، هدف از این اقدام، مدیریت مصرف بنزین، کاهش صف‌ها و صرفه‌جویی در زمان است.
کارت‌های موجود در جایگاه‌ها فقط برای مواقع اضطراری هستند.
کسانی که کارت سوخت شخصی ندارند، می‌توانند از طریق دفاتر پلیس +۱۰ یا وب‌سایت fcs.niopdc.ir برای دریافت آن اقدام کنند.
 
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی