
شهروندان از کارت سوخت شخصی استفاده کنند
کارتهای سوخت جایگاهها فقط برای شرایط اضطراری استشرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران اعلام کرد که استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری در جایگاهها (با هر دو نرخ) الزامی است.

به گزارش پیام میهن خبر، هدف از این اقدام، مدیریت مصرف بنزین، کاهش صفها و صرفهجویی در زمان است.
کارتهای موجود در جایگاهها فقط برای مواقع اضطراری هستند.
کسانی که کارت سوخت شخصی ندارند، میتوانند از طریق دفاتر پلیس +۱۰ یا وبسایت fcs.niopdc.ir برای دریافت آن اقدام کنند.
کارتهای موجود در جایگاهها فقط برای مواقع اضطراری هستند.
کسانی که کارت سوخت شخصی ندارند، میتوانند از طریق دفاتر پلیس +۱۰ یا وبسایت fcs.niopdc.ir برای دریافت آن اقدام کنند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/177231
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


معاون فرماندار خبر داد؛ میوهفروشیها و نانواییهای بدون مجوز در کرمان پلمب میشوند

قیمت شکر افزایش یافت

در سالهای اخیر انجام شد؛ خریداری و توزیع 50 دست تجهیزات تخصصی امداد و نجات در استان کرمان

گهرحدید فینالیست جام رمضان شد
