
با همت خیر گروه مالی گردشگری؛ مدرسه «کیمیای دانش ۴۲» در بردسیر کلنگ زنی شد
آیین کلنگزنی و احداث مدرسه «کیمیای دانش ۴۲» با مشارکت خیر گروه مالی گردشگری و بنیاد نیکوکاری یاس فاطمة النبی در شهرستان بردسیر برگزار شد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان؛این مدرسه در مقطع ابتدایی و در قالب ۶ کلاس درس با زیربنای ۱۰۱۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد و نقش مهمی در تقویت زیرساختهای آموزشی منطقه ایفا میکند.
در این مراسم، استاندار کرمان، مدیرعامل گروه مالی گردشگری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و بر اهمیت مشارکت بخش خصوصی در توسعه فضاهای آموزشی تأکید کردند.
در این مراسم، استاندار کرمان، مدیرعامل گروه مالی گردشگری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و بر اهمیت مشارکت بخش خصوصی در توسعه فضاهای آموزشی تأکید کردند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/185137
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


پیوند کرمان و میاندوآب؛ میثاق دو دیار در امتداد مسیر مقاومت

با همت خیر گروه مالی گردشگری؛ مدرسه «کیمیای دانش ۴۲» در بردسیر کلنگ زنی شد

سازمان حمایت: افزایش قیمت مدیرانخودرو غیرقانونی است

با سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد تومان؛ خانه کودکان و نوجوانان پسرانه ۷ تا ۱۲ سال در بزنجان افتتاح شد
