
وزیر نفت: مردم در مصرف بهینه سوخت همراهی کنند
وزیر نفت گفت: در طول جنگ ۴۰ روزه بخشی از تاسیسات گاز، مخازن ذخیرهسازی و تامین سوخت را در استان تهران مورد هدف قرار گرفت و اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیتهای موجود، بخش عمدهای از آنچه را که از دست داده بودیم، بسیار سریع به مدار برگرداندند، با این حال در ادامه بیشک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از ایسنا، محسن پاکنژاد وزیر نفت با تأکید بر همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت، اظهار کرد: در طول جنگ ۴۰ روزه، دشمن خبیث صهیونیستی- آمریکایی، بخشی از تاسیسات گاز، مخازن ذخیرهسازی و تامین سوخت را در استان تهران مورد هدف قرار داد.
وی افزود: اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیتهای موجود، بخش عمدهای از آنچه را که از دست داده بودیم، بسیار سریع به مدار برگرداندند، با این حال در ادامه بیشک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.
وزیر نفت که در یک گفتوگوی تلویزیونی سخن میگفت، ادامه داد: هیچگاه نمیگویم مصرف کم، بلکه روی مصرف بهینه و مناسب تأکید دارم. با همراهی مردم، ان شاء الله بتوانیم واحدهایی را که ممکن است به زمان طولانیتری نیاز داشته باشد عملیاتی کنیم.
وی افزود: اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیتهای موجود، بخش عمدهای از آنچه را که از دست داده بودیم، بسیار سریع به مدار برگرداندند، با این حال در ادامه بیشک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.
وزیر نفت که در یک گفتوگوی تلویزیونی سخن میگفت، ادامه داد: هیچگاه نمیگویم مصرف کم، بلکه روی مصرف بهینه و مناسب تأکید دارم. با همراهی مردم، ان شاء الله بتوانیم واحدهایی را که ممکن است به زمان طولانیتری نیاز داشته باشد عملیاتی کنیم.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/183683
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


وزیر نفت: مردم در مصرف بهینه سوخت همراهی کنند

کارکنان ادارات بعد از ساعت ۱۳ اضافهکاری نمیگیرند

گامی بلند در تحول دیجیتال شرکت مس؛ رونمایی از سامانه جامع تحقیق، توسعه و نوآوری

پایانه آدینه، ویترین جدید شهر کرمان شد / افتتاح پایگاه اورژانس در قلب ناوگان جادهای
