پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

در راستای نهضت ملی مسکن؛ ۸۰۰ قطعه زمین در بم واگذار شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از واگذاری ۸۰۰ قطعه زمین در راستای نهضت ملی مسکن در شهرستان بم خبر داد.

در راستای نهضت ملی مسکن؛ ۸۰۰ قطعه زمین در بم واگذار شد

️به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان، در جلسه شورای اداری شهرستان بم با حضور علی‌اصغر ذاکری‌هرندی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، علی حاجی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان،مسئولین شهرستان بم و دیگر اعضا برگزار شد. 
در این نشست ️حاجی‌زاده از واگذاری بیش از ۸۰۰ قطعه زمین به شهرستان بم تا به امروز خبر داد و بر ضرورت تسریع در اجرای خدمات زیربنایی تأکید کرد. 
️وی با اشاره به وجود بالغ بر ۳۰۰۰ متقاضی تایید نهایی شده و همین تعداد متقاضی در طرح جوانی جمعیت، اظهار داشت: مطالعات مرحله اول آماده‌سازی اراضی با اخذ مصوبات شورای عالی شهرسازی انجام شده و با توجه به حجم عملیات عمرانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر راه و نیاز به نقشه‌برداری و میخکوبی، روند انتخاب پیمانکار و برگزاری مناقصه حدود ۳ ماه زمان خواهد برد که تلاش می‌شود با حداکثر توان این بازه مدیریت شود. 
تقدیر از مدیر راه و شهرسازی در پیشبرد نهضت ملی مسکن در بم
معاون استاندار در این جلسه، ضمن قدردانی از پیگیری‌های علی حاجی‌زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در پیشبرد پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن بم، از اهتمام وی برای رعایت الزامات زیست‌محیطی و جلوگیری از آسیب به نخل‌های این شهرستان تشکر کرد. 
در این نشست درباره نحوه ادامه اجرای طرح‌های عمرانی، تسریع در فرایندهای اداری و برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای زیرساخت‌های آب و برق تصمیماتی اتخاذ شد
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی