
هشدار آلودگی هوا برای شنبه در استان کرمان؛ شهروندان وضعیت فعالیت ادارات را پیگیری کنند
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به تداوم پایداری آلودگی هوا در روز شنبه دوم خرداد، از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، پیش از خروج از منزل در ساعات اولیه صبح، آخرین وضعیت فعالیت دستگاههای اجرایی را از طریق رسانههای رسمی دنبال کنند.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از ایسنا؛ غلامرضا نژادخالقی شامگاه اول خرداد در تشریح این خبر با اشاره به وضعیت جوی استان و تداوم آلایندگیها برای روز شنبه دوم خرداد، اظهار کرد: با توجه به پایداری شرایط جوی، تمامی هماستانیها بهویژه گروههای حساس شامل سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماریهای زمینهای (قلبی و تنفسی) باید از ترددهای غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.
وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی افزود: شهروندان در صورت ضرورتِ خروج از منزل، حتماً از ماسکهای استاندارد استفاده کرده و حتیالمقدور از حضور در مناطق پرتردد و کانونهای آلودگی پرهیز نمایند.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان درباره اطلاعرسانی در مورد نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در روز شنبه گفت: با توجه به احتمال تغییر شرایط و اتخاذ تصمیمات احتمالی در خصوص نحوه فعالیت ادارات و مراکز آموزشی، از عموم مردم درخواست میشود پیش از خروج از منزل در ساعات اولیه صبح فردا (شنبه)، آخرین وضعیت شاخصهای آلایندگی و اطلاعیههای رسمی را از طریق رسانههای معتبر، صداوسیمای مرکز کرمان و درگاههای اطلاعرسانی استانداری کرمان در فضای مجازی دنبال کنند.
وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی افزود: شهروندان در صورت ضرورتِ خروج از منزل، حتماً از ماسکهای استاندارد استفاده کرده و حتیالمقدور از حضور در مناطق پرتردد و کانونهای آلودگی پرهیز نمایند.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان درباره اطلاعرسانی در مورد نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در روز شنبه گفت: با توجه به احتمال تغییر شرایط و اتخاذ تصمیمات احتمالی در خصوص نحوه فعالیت ادارات و مراکز آموزشی، از عموم مردم درخواست میشود پیش از خروج از منزل در ساعات اولیه صبح فردا (شنبه)، آخرین وضعیت شاخصهای آلایندگی و اطلاعیههای رسمی را از طریق رسانههای معتبر، صداوسیمای مرکز کرمان و درگاههای اطلاعرسانی استانداری کرمان در فضای مجازی دنبال کنند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/183685
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


وزیر نفت: مردم در مصرف بهینه سوخت همراهی کنند

کارکنان ادارات بعد از ساعت ۱۳ اضافهکاری نمیگیرند

گامی بلند در تحول دیجیتال شرکت مس؛ رونمایی از سامانه جامع تحقیق، توسعه و نوآوری

پایانه آدینه، ویترین جدید شهر کرمان شد / افتتاح پایگاه اورژانس در قلب ناوگان جادهای
