
مدیرعامل توانیر: هشدار کمبود برق در تابستان؛ قبوض سنگین برای مشترکان پرمصرف
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به افزایش مصرف برق در کشور گفت: ادعا نمیکنیم تابستان را بدون قطعی برق پشت سر بگذاریم، چرا که میزان مصرف از تولید برق بیشتر است و برای جبران این فاصله نیازمند همکاری مردم در همهی بخشها هستیم.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از ایسنا، محمد الهداد افزود: بر اساس قانون مصوب مجلس، مشترکان پرمصرف و خارج از الگوی تعیینشده با صورتحسابهای سنگین و اعمال جرایم مواجه خواهند شد تا انگیزهی لازم برای اصلاح الگوی مصرف ایجاد شود.
مدیرعامل شرکت توانیر اظهار کرد: در بخش کشاورزی نیز برنامههای مدیریت مصرف در حال اجراست و با نصب کنتورهای هوشمند، میزان مصرف هر چاه کشاورزی بر اساس پروانهی بهرهبرداری و الگوی مصرف در طول شبانهروز کنترل میشود.
مدیرعامل شرکت توانیر اظهار کرد: در بخش کشاورزی نیز برنامههای مدیریت مصرف در حال اجراست و با نصب کنتورهای هوشمند، میزان مصرف هر چاه کشاورزی بر اساس پروانهی بهرهبرداری و الگوی مصرف در طول شبانهروز کنترل میشود.
برچسب ها : برق
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/186586
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


یک پروژه دیگر در کرمان افتتاح شد؛ مجتمع تعمیرگاهی شهرداری به بهرهبرداری رسید

توافقنامه جدید بیمه سلامت؛ راهی برای خدمات بهتر و هزینههای کمتر در کرمان

بازرسی کرمان: انتقال حسابها آغاز شده اما با موانع جدی روبرو هستیم/ کرمان؛ استانی ثروتمند اما فقیر!

راور؛ قطب جدید سرمایهگذاری صنعتی با پایینترین هزینه زمین در کشور
