
آغاز واکسیناسیون تکمیلی سرخک از ۱۲ اردیبهشت؛ بیش از ۸۵ هزار کودک در کرمان واکسینه میشوند
مدیر گروه مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علومپزشکی کرمان از آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی سرخک از ۱۲ اردیبهشت در جنوبشرق کشور خبر داد.

به گزارش پیام میهن خبر و به گفتهی دکتر سعید صحبتی این طرح با هدف پیشگیری از طغیان سرخک و ایمنسازی کودکان ۲۴ تا ۷۲ ماهه اجرا میشود.
در حوزهی دانشگاه علومپزشکی کرمان ۷۱ هزار و ۷۱۴ کودک ایرانی و ۱۳ هزار و ۷۵۴ کودک اتباع خارجی مشمول این واکسیناسیون هستند.
در حوزهی دانشگاه علومپزشکی کرمان ۷۱ هزار و ۷۱۴ کودک ایرانی و ۱۳ هزار و ۷۵۴ کودک اتباع خارجی مشمول این واکسیناسیون هستند.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/175962
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


رئیس انجمن روغن نباتی: قیمت روغن افزایش نداشته است/فروش بالاتر از نرخ مصوب گرانفروشی است

برگزاری اولین نشست پیگیری پروندههای کثیرالشاکی استان؛ از پیگیری شرکت خودرویی با ۳۰۰ شاکی تا انتقال مهمانشهر رفسنجان به مکان جدید

وزیر ارتباطات: کمترین تابآوری مردم مربوط به قطعی اینترنت است

در شهرهای پرجمعیت کرمان اجرا میشود؛ تشکیل گشتهای مشترک برای شناسایی و ساماندهی متکدیان و کودکان کار
