پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

آغاز واکسیناسیون تکمیلی سرخک از ۱۲ اردیبهشت؛ بیش از ۸۵ هزار کودک در کرمان واکسینه می‌شوند

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان از آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی سرخک از ۱۲ اردیبهشت در جنوب‌شرق کشور خبر داد.

آغاز واکسیناسیون تکمیلی سرخک از ۱۲ اردیبهشت؛ بیش از ۸۵ هزار کودک در کرمان واکسینه می‌شوند
به گزارش پیام میهن خبر و به گفته‌ی دکتر سعید صحبتی این طرح با هدف پیشگیری از طغیان سرخک و ایمن‌سازی کودکان ۲۴ تا ۷۲ ماهه اجرا می‌شود. 
در حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان ۷۱ هزار و ۷۱۴ کودک ایرانی و ۱۳ هزار و ۷۵۴ کودک اتباع خارجی مشمول این واکسیناسیون هستند.
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی