پیام میهن خبر1
سه شنبه2 تير 1405
Tuesday, June 23, 2026

درختکاری به وسعت امید؛ مرحله دوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم» در ورزقان آغاز شد

مجتمع مس سونگون و شهر ورزقان، میزبان اجرای گام دوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم» است، پویشی که با هدف کاشت ۱۵۳هزار نهال به یاد ۱۵۳ شهید مدرسه میناب، نیمه فروردین از شهر سرچشمه آغاز شد تا جلوه‌ای از هم‌بستگی،مسئولیت‌پذیری و امید به آینده‌ای سبزتر را به نمایش بگذارد.

درختکاری به وسعت امید؛ مرحله دوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم» در ورزقان آغاز شد
به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از پایگاه خبری مس‌پرس، مدیر مجتمع مس سونگون امروز یکشنبه ۲۳فروردین‌ماه در آیین آغاز به‌کار مرحله دوم این پویش در محوطه مسجد جامع ورزقان که با حضور مردم، کارکنان صنعت مس و مسئولان محلی برگزار شد، یاد و خاطره شهدای جنگ رمضان، بویژه رهبر شهید و شهدای مدرسه میناب را گرامی داشت.
اصغر باقریان گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران به‌پاس جان‌فشانی این شهدا، کاشت ۱۵۳هزار اصله نهال را در دستور کار قرار داده تا یاد و نام آنان زنده بماند.
 وی با بیان این‌که بخشی از پویش مردمی «ریشه در وطن داریم» با محوریت مجتمع مس سونگون در شهرستان ورزقان و با کاشت نهال‌های امید اجرا می‌شود، افزود: این اقدام با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره کاشت نهال، امیدآفرین و ارزشمند است؛ چراکه ما ریشه در این آب و خاک داریم و یاد شهدای مدرسه میناب و دیگر شهدای جنگ تحمیلی سوم، با کاشت این نهال‌ها زنده نگه داشته می‌شود.
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی