
ائتلاف شهرداری و نوسازی مدارس در خدمت آیندهسازان کشور
با هدف ارتقای زیرساختهای آموزشی و فراهمسازی محیطی ایمن و پویا برای دانشآموزان، شهرداری و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکردی مشترک و همافزا، گامهای تازهای در مسیر ساخت آیندهای بهتر برای آیندهسازان کشور برداشتهاند. این همکاری میتواند زمینهساز بهبود فضاهای آموزشی و تقویت عدالت آموزشی در مناطق مختلف باشد.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس استان کرمان؛ در دیدار میان سید محمدرضا واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با بهرامی شهردار منطقه ۴ کرمان طرفین بر لزوم تعامل دوسویه جهت تسریع در روند ساخت، نوسازی و ایمنسازی مدارس تأکید کردند.
این نشست با هدف همافزایی دستگاههای اجرایی برای رفع چالشهای موجود در مسیر توسعه زیرساختهای آموزشی در مناطق حاشیه و کم برخوردار حوزه کاری شهرداری منطقه ۴ کرمان برگزار شد.
این نشست با هدف همافزایی دستگاههای اجرایی برای رفع چالشهای موجود در مسیر توسعه زیرساختهای آموزشی در مناطق حاشیه و کم برخوردار حوزه کاری شهرداری منطقه ۴ کرمان برگزار شد.
برچسب ها : مدرسه سازی
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/185520
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


چراغ سبز وزارت کشور به خودروسازان کرمان؛ ارز اختصاصی برای حفظ اشتغال پایدار

پایان انتظار برای رانندگان کرمانی؛ کارت سوخت «یکروزه» به دست صاحبانش میرسد

رییس هیئت کشتی استان کرمان اعلام کرد: رکوردی در جام تختی؛ ۳۰ خارجی در کنار قهرمانان ایران

گام بلند ارزوئیه برای تحقق رویای مسکن؛ واگذاری ۲۳۱ قطعه زمین با سند تکبرگ
