پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

رکاب‌زنان کرمان؛ هم‌رکاب با ما در پویش ۲۵ درجه برای عبور از پیک مصرف

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان با حضور در جمع ورزشکاران مسابقات انتخابی دوچرخه‌سواری کشور، ضمن تشریح ضرورت مدیریت مصرف انرژی، از عموم مردم برای پیوستن به پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» و همراهی در حفظ پایداری شبکه برق دعوت کرد.

رکاب‌زنان کرمان؛ هم‌رکاب با ما در پویش ۲۵ درجه برای عبور از پیک مصرف
به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط‌عمومی برق منطقه ای کرمان؛ حمیدرضا حبیبی در سخنانی در حاشیه مسابقات انتخابی دوچرخه‌سواری کشور که با حضور ورزشکاران و به همت هیئت دوچرخه‌سواری استان در محور هفت‌باغ علوی برگزار شد، با اشاره به اهمیت مشارکت اجتماعی در عبور از شرایط ناترازی انرژی اظهار کرد: تأمین برق پایدار، علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها و افزایش ظرفیت تولید، نیازمند همراهی مردم در مدیریت مصرف نیز هست.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان با بیان اینکه بخش مهمی از مدیریت ناترازی انرژی به اصلاح الگوی مصرف بازمی‌گردد، افزود: پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» با هدف ترویج مصرف بهینه و جلب مشارکت عمومی برای استفاده مسئولانه از انرژی و حفظ پایداری شبکه برق اجرا می‌شود.
وی با اشاره به ظرفیت اثرگذار جامعه ورزش در فرهنگ‌سازی اجتماعی تصریح کرد: ورزشکاران به‌عنوان الگوهای اجتماعی می‌توانند نقش مهمی در ترویج رفتارهای مسئولانه و انتقال پیام مدیریت مصرف به خانواده‌ها و جامعه ایفا کنند.
حبیبی در پایان از ورزشکاران، خانواده‌ها و عموم مردم دعوت کرد با پیوستن به پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» و رعایت الگوی مصرف، در تأمین برق پایدار و عبور از دوره اوج مصرف تابستان مشارکت کنند.
 
برچسب ها : قرار همدلی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی