پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

در فروردین‌ماه؛ بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان عمومی در کرمان جابه‌جا شدند


‌مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در فروردین‌ماه ۱۴۰۵ تعداد یک میلیون و ۳۷۵ هزار و ۴۲۶ مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای استان جابه‌جا شده اند.

در فروردین‌ماه؛ بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان عمومی در کرمان جابه‌جا شدند
‌به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان️؛  علی عبداللهی، جا به جایی مسافر طی این مدت در قالب ۱۱۴ هزار و ۱۱۲ سفر انجام گرفته است.
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی