
در فروردینماه؛ بیش از یک میلیون مسافر با ناوگان عمومی در کرمان جابهجا شدند
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمان گفت: در فروردینماه ۱۴۰۵ تعداد یک میلیون و ۳۷۵ هزار و ۴۲۶ مسافر از طریق ناوگان حملونقل عمومی جادهای استان جابهجا شده اند.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابطعمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمان️؛ علی عبداللهی، جا به جایی مسافر طی این مدت در قالب ۱۱۴ هزار و ۱۱۲ سفر انجام گرفته است.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/181747
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


استاندار کرمان تاکید کرد؛ جریان زندگی به بافت تاریخی شهر کرمان بازگردد/ لزوم تشکیل شورای بافت تاریخی استان

معاون فرماندار خبر داد؛ میوهفروشیها و نانواییهای بدون مجوز در کرمان پلمب میشوند

قیمت شکر افزایش یافت

در سالهای اخیر انجام شد؛ خریداری و توزیع 50 دست تجهیزات تخصصی امداد و نجات در استان کرمان
