پیام میهن خبر1
چهارشنبه3 تير 1405
Wednesday, June 24, 2026

یک دعوت، یک قرار؛ مدیر روابط‌عمومی برق منطقه ای از اهالی کرمان خواست دمای آسایش را روی ۲۵ درجه تنظیم کنند

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای کرمان، همزمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف برق با شعار «همدلی برای روشنایی ایران» از یکم تا هفتم تیرماه و در سومین روز این هفته با عنوان «برق، وفاداری و سقایت روشنایی»، با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان صنعت برق، از مردم برای مشارکت در مدیریت مصرف انرژی و پیوستن به پویش «۲۵ درجه، قرار همدلی» دعوت کرد.

یک دعوت، یک قرار؛ مدیر روابط‌عمومی برق منطقه ای از اهالی کرمان خواست دمای آسایش را روی ۲۵ درجه تنظیم کنند

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان؛ محسن عباسپور افزود: در روزهای گرم تابستان، تمامی نیروهای عملیاتی صنعت برق در اقصی نقاط استان با حضور مستمر و تلاش شبانه‌روزی در حال خدمت هستند تا شبکه برق پایدار بماند و خدمت‌رسانی بدون وقفه به مردم ادامه یابد؛ از این رو همراهی مشترکان و رعایت الگوی مصرف، مؤثرترین شیوه قدردانی و حمایت از این تلاشگران است.
مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای کرمان افزود: همزمانی این روزها با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، یادآور ارزش‌هایی همچون وفاداری، مسئولیت‌پذیری و توجه به آسایش دیگران است؛ مفاهیمی که امروز در حوزه مصرف انرژی نیز می‌تواند نمود عملی داشته باشد و هر شهروند با مشارکت خود، سهمی در تأمین آسایش عمومی ایفا کند.
عباسپور از مردم درخواست کرد با پیوستن به پویش «۲۵ درجه، قرار همدلی»، تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه سانتی‌گراد و پرهیز از مصرف غیرضروری برق، در پایداری هرچه بهتر شبکه و تداوم ایران روشن مشارکت کنند تا با همدلی و مسئولیت‌پذیری، تابستانی همراه با آرامش و آسایش برای همه هم‌وطنان رقم بخورد.
 
برچسب ها : پویش ۲۵ درجه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی