
پیام مدیرعامل شرکت برق منطقهای کرمان به مناسبت هفته مدیریت مصرف
هفته مدیریت مصرف برق، فرصتی برای جلب توجه افکار عمومی به اهمیت مصرف بهینه انرژی و تأکید بر لزوم تغییر نگرش، رفتار و الگوی مصرف در مسیر توسعه پایدار است.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از روابطعمومی برق منطقه ای کرمان؛ حمیدرضا حبیبی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای کرمان، در پیام خود به مناسبت آغاز هفته مدیریت مصرف، یکم تا هفتم تیرماه را زمان مناسبی برای بازخوانی پیامها و شعارهای مرتبط با مدیریت مصرف دانست و تأکید کرد: این ایام میتواند زمینهساز ارتقای فرهنگ مصرف و تقویت مسئولیتپذیری اجتماعی در جامعه باشد. وی افزود همزمانی این هفته با روزهای آغازین فصل گرم تابستان، اهمیت توجه به مدیریت مصرف انرژی را دوچندان کرده و ضرورت همراهی همگانی در این زمینه را یادآور میشود.
وی همچنین با اشاره به شعار امسال این هفته با عنوان «همدلی برای روشنایی ایران»، از عموم مشترکان خواست با پیوستن به پویش «۲۵ درجه»، رعایت الگوی صحیح مصرف و کاهش استفاده از روشناییها و تجهیزات غیرضروری، در تأمین برق پایدار و حفظ آرامش عمومی مشارکت فعال داشته باشند.
حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: هر اقدام کوچک در مسیر بهینهسازی مصرف انرژی، میتواند نقشی مؤثر در پایداری شبکه برق کشور و استمرار ارائه خدمات مطمئن به مشترکان ایفا کند.
وی همچنین با اشاره به شعار امسال این هفته با عنوان «همدلی برای روشنایی ایران»، از عموم مشترکان خواست با پیوستن به پویش «۲۵ درجه»، رعایت الگوی صحیح مصرف و کاهش استفاده از روشناییها و تجهیزات غیرضروری، در تأمین برق پایدار و حفظ آرامش عمومی مشارکت فعال داشته باشند.
حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: هر اقدام کوچک در مسیر بهینهسازی مصرف انرژی، میتواند نقشی مؤثر در پایداری شبکه برق کشور و استمرار ارائه خدمات مطمئن به مشترکان ایفا کند.
برچسب ها : هفته مدیریت مصرف برق
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/186592
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


در ایام محرم، سلامت شما اولویت اول ماست؛ حضور گسترده ۹۶ ناظر و بازرس شرعی در سطح کرمان

یک پروژه دیگر در کرمان افتتاح شد؛ مجتمع تعمیرگاهی شهرداری به بهرهبرداری رسید

توافقنامه جدید بیمه سلامت؛ راهی برای خدمات بهتر و هزینههای کمتر در کرمان

بازرسی کرمان: انتقال حسابها آغاز شده اما با موانع جدی روبرو هستیم/ کرمان؛ استانی ثروتمند اما فقیر!
