
از محله تا شهر؛ پیوند شهرداران محلات با مدیریت شهری برای توسعه پایدار
شهردار کرمان گفت:امروز معتقدم شهرداری کرمان در حوزه عمرانی و خدماتی مسیر قابل توجهی را طی کرده است. پروژههای متعدد عمرانی، بهسازی پارکها، آسفالت معابر و ارتقای زیرساختهای شهری با وجود همه محدودیتها در حال اجراست؛ اما این تنها بخشی از مسیر توسعه شهر محسوب میشود؛ آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم، تقویت مشارکت واقعی مردم است.

به گزارش پیام میهن خبر و به نقل از کرنا، محسن تویسرکانی افزود: هدف ما این است که از ظرفیت ارزشمند محلات در حوزههای فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و حتی عمرانی استفاده کنیم. شهرداری زیرساختها و امکانات لازم را فراهم خواهد کرد، اما موفقیت برنامهها در گرو حضور و همراهی خود مردم است.
شهردار کرمان اظهار کرد: مردم کرمان همواره نشان دادهاند که در کنار نظام، کشور و شهر خود ایستادهاند.
وی خاطرنشان کرد: آینده کرمان از مسیر محلهمحوری و مشارکت مردمی میگذرد و هرچه بتوانیم نقش شهروندان را در تصمیمگیریها و اجرای برنامهها پررنگتر کنیم، دستاوردهای ماندگارتری برای شهر رقم خواهد خورد.
شهردار کرمان اظهار کرد: مردم کرمان همواره نشان دادهاند که در کنار نظام، کشور و شهر خود ایستادهاند.
وی خاطرنشان کرد: آینده کرمان از مسیر محلهمحوری و مشارکت مردمی میگذرد و هرچه بتوانیم نقش شهروندان را در تصمیمگیریها و اجرای برنامهها پررنگتر کنیم، دستاوردهای ماندگارتری برای شهر رقم خواهد خورد.
برچسب ها : پیوند شهرداران محلات
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/185762
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


همافزایی سنت و نوآوری: رویداد «ترنگ» آغاز شد

سفر معاون سازمان نوسازی مدارس کشور به کرمان با محوریت بررسی چالشهای رفاهی کارکنان

قطعی شدن سهمیههای داوطلبان کنکور ۱۴۰۵؛ سهمیه ایثارگران و رزمندگان پابرجا ماند»

از ۲۲ خرداد آغاز میشود: ۶۰ روز سوختگیری رایگان در جایگاه CNG شهربازی کرمان
