
از ۲۲ خرداد آغاز میشود: ۶۰ روز سوختگیری رایگان در جایگاه CNG شهربازی کرمان
علی زنگیآبادی، مدیرعامل سازمان حملونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: سوختگیری رایگان در جایگاه CNG شهربازی، در انتهای خیابان شهید اسدآبادی، به مدت ۶۰ روز، از تاریخ ۲۲خردادماه برای کلیهی ناوگان حملونقل عمومی و عموم مردم کرمان بهصورت رایگان انجام میشود.

برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/185605
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


از ۲۲ خرداد آغاز میشود: ۶۰ روز سوختگیری رایگان در جایگاه CNG شهربازی کرمان

بهرهبرداری از پروژه خیریه آموزشی و تربیتی در بافت با حمایت بانک گردشگری

ائتلاف شهرداری و نوسازی مدارس در خدمت آیندهسازان کشور

چراغ سبز وزارت کشور به خودروسازان کرمان؛ ارز اختصاصی برای حفظ اشتغال پایدار
