پیام میهن خبر1
دوشنبه1 تير 1405
Monday, June 22, 2026

معاون استاندار مطرح کرد؛ افزایش ۲۱ درصدی ذخایر سدهای کرمان/ مدیریت مصرف هنوز ضروری است

معاون عمرانی استاندار کرمان اعلام کرد حجم آب پشت سدهای استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد افزایش یافته است.

معاون استاندار مطرح کرد؛ افزایش ۲۱ درصدی ذخایر سدهای کرمان/ مدیریت مصرف هنوز ضروری است
به گزارش پیام میهن خبر، علی‌اصغر ذاکری هرندی تأکید کرد: مدیریت دقیق و صحیح منابع آب همچنان ضروری است.
 
برچسب ها :

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد

مطالب پیشنهادی