
معاون استاندار مطرح کرد؛ افزایش ۲۱ درصدی ذخایر سدهای کرمان/ مدیریت مصرف هنوز ضروری است
معاون عمرانی استاندار کرمان اعلام کرد حجم آب پشت سدهای استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پیام میهن خبر، علیاصغر ذاکری هرندی تأکید کرد: مدیریت دقیق و صحیح منابع آب همچنان ضروری است.
برچسب ها :
لینک کوتاه: https://payamemihankhabar.ir/news/175844
دیدگاه کاربران
مطالب پیشنهادی


برگزاری اولین نشست پیگیری پروندههای کثیرالشاکی استان؛ از پیگیری شرکت خودرویی با ۳۰۰ شاکی تا انتقال مهمانشهر رفسنجان به مکان جدید

وزیر ارتباطات: کمترین تابآوری مردم مربوط به قطعی اینترنت است

در شهرهای پرجمعیت کرمان اجرا میشود؛ تشکیل گشتهای مشترک برای شناسایی و ساماندهی متکدیان و کودکان کار

هشدار احتمال ابتلا به تب مالت با مصرف لبنیات غیرپاستوریزه/شیرهای محلی را حداقل ۵ دقیقه بجوشانید
